Digitaalinen markkinointi voi vaikuttaa mystiseltä salatieteeltä, mutta on kuitenkin kaukana siitä. Vaikka monet luulevat, että digimarkkinointi nojaa pääasiassa teknologiaan, se on kuitenkin 90% ihmistyötä ja vain 10% tekniikkaa. Ihmisen on nimittäin suunniteltava järkevä kokonaisuus, jota on mahdollista noudattaa päivästä ja viikosta toiseen. Tulokset tulevat varmasti, kun käytössä on sopiva yhdistelmä suunnitelmallista tekemistä ja kokeilukulttuuria.

Tässä webinaarissa käymme läpi juuri tämän hetken digi-ilmiöitä, puramme muutamia myyttejä ja ennen kaikkea käymme läpi suunnitelmallisen digimarkkinoinnin 10 tärkeintä ainesosaa.


Kenelle

Markkinoinnin ja viestinnän päättäjille tai kehittäjille sekä liiketoiminnan kehittäjille; haluat varmistaa yrityksesi edellytykset olla aito ja tuloksellinen digiajan brändi.


Hyödyt

Varaa kalenteristasi 90 minuuttia aikaa ja ota haltuun digitaalisen markkinoinnin menestysresepti! Käymme läpi 10 tärkeintä asiaa, jotka vahvalla ja tuloksellisella digibrändillä on kunnossa.


Sisältö

  • Miten brändi rakentuu digissä?
  • Digimarkkinoinnin 10 tärkeintä ainesosaa ja miten ne vaikuttavat lopputulokseen
  • Työkaluja arjen avuksi
  • Case-esimerkkejä inspiraatioksi
  • Aikaa kysymyksille

Ajankohta: 27.1.2021 klo 10.00 – 11.30
– voit katsoa webinaarin myös tallenteena myöhemmin.

Hinta: 197 euroa / hlö + alv 24 %
– sisältää livewebinaarin ja tallenteen sekä koulutusmateriaalin. Webinaarin tallenne on osallistujien katsottavissa 6 kk koulutuksen jälkeen. Saat linkin sähköpostiisi livetilaisuuden jälkeen.

Ryhmäetuhinta177 euroa / hlö + alv 24 %, kun samasta organisaatiosta on vähintään kaksi osallistujaa.


Peruutusehdot:
Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.

Marika Siniaalto

Digitaalinen markkinointi 2021 – 10 tärkeintä asiaa saada kuntoon

Marika Siniaalto, Grapevinen toimitusjohtaja ja perustaja. Marikalla on lähes 20 vuoden kokemus internet-tekniikoista, digimarkkinoinnista ja kouluttamisesta. Hän toimii aktiivisesti Grapevinen asiakastyössä eli hallitsee digimarkkinoinnin & sosiaalisen median palvelut sekä teoreettisesti, teknisesti että käytännön osalta. Ammatillisena intohimoina Marikalla on bisneslähtöinen verkkomarkkinointi ja strategioiden sekä käytännönläheisten suunnitelmien luominen erilaisille toimialoille.


Palaute aikaisemmista koulutuksista:

"Kiitos hyvistä vinkeistä, opit meni välittömästi käyttöön!"

"Todella hyvä webinaari, kiitos!"

"Mukavan tiivis asiapaketti, selkeä ja ytimekäs."

"Marika, olit ihan loistava! Kiitos! Pitää ilmoittautua teidän muillekin kursseille."

"Pidän erityisesti Grapevinen operatiivisesta ja konkreettisesta otteesta."

(4.8)

 

Koulutus jo pidetty. Ilmoittautuminen sulkeutunut.