Käytätkö sujuvasti Exceliä ja haluat saada siitä vielä enemmän irti?
Haluatko rakentaa toimivan ja ketterän raportoinnin?
Haluatko yllättää Excelin monipuolisilla raportointityökaluilla?
Tule nostamaan osaamisesi uudelle tasolle! Koulutus sopii Excel 2010, 2013 ja 2016 –versioiden käyttäjille. Osallistujilta toivotaan Excelin perusosaamista.
Kenelle:
Koulutus soveltuu sinulle, joka muokkaat ja yhdistät dataa sekä haet niistä oleellista tietoa. Haluat säästää aikaa ja kätevästi käsitellä isoja aineistoja Excelin helppojen ominaisuuksien avulla. Koulutuksesta saat kattavan paketin aineiston käsittelyyn liittyvistä työkaluista ja paljon muita aikaa säästäviä vinkkejä, joiden avulla saat varmuutta Excelin käyttöön.
Sisältö:
Excelin tehokäyttö
- Ryhmittely työkirjassa
- Tietotyypin muuttaminen
- Lajittelu, suodatus, osittaja
- Tiedon yhdistäminen, jakaminen sarakkeisiin
- Kaksoisarvojen tutkiminen
- Ehdollinen muotoilu
- Luetteloissa olevien tietojen yhdistäminen, vertaaminen
- Funktioiden hyödyntäminen (pvm, teksti, haku)
Pivot-raportit
- Lähdeaineisto ja ulkoiset tietolähteet
- Pivot-taulukon luominen ja muokkaaminen
- Laskenta
- Ryhmittely, lajittelu ja suodatus
- Osittajat, aikajana
- Pivot-kaavio
- Päivittäminen
Aikaa kysymyksille
Ajankohta: 26.8.2019 klo 13.00 – 14.30 (voit katsoa myös tallenteena, silloin kun haluat, ihan mistä vain haluat)
Webinaarikoulutuksen hinta: 197 euroa (+ alv 24 %) / hlö pitää sisällään live- ja webinaaritallenteen sekä koulutusmateriaalin.
Ryhmäalennukset: (osallistujat samasta organisaatiosta) kaksi henkilöä tai enemmän 177 euroa/hlö.
Peruutusehdot:
Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.