Tuoko Google -mainonta tuloksia?
Google -tehokurssin tavoitteena on oppia hyödyntämään Googlen mainostyökaluja sekä mittaamaan ja tulkitsemaan mainonnalla saavutettuja tuloksia.
Google tarjoaa mainostajien käyttöön hyvät työkalut, mutta tulosten saavuttamiseksi näitä työkaluja pitää osata käyttää oikein. Tiedätkö, mikä hakukonemarkkinoinnin muodoista on sinulle paras vaihtoehto? Entä minkälainen on hyvä ja tehokas Adwords tai Display -kampanja? Kuinka paljon hakukonemarkkinointi maksaa? Kurssin jälkeen tiedät vastauksen näihin kysymyksiin. Opit Google -tehokurssilla perusteet ja osaat viedä kurssin jälkeen oppisi käytäntöön.
Kenelle
Koulutus on tarkoitettu kaikille markkinointiviestinnän parissa työskenteleville ja Google -hakukonemarkkinoinnista kiinnostuneille henkilöille.
Sisältö
Perusteet
- Google Adwords ja Display: perustiedot, käsitteet ja toimintalogiikka
- Hakukoneoptimointi (SEO) vs. Hakusanamainonta (PPC)
- Google-mainonnan muodot ja käyttötarkoitukset
Käytäntö
- Käyttöliittymä
- Kampanjan perustaminen ja kampanjatyypit
- Avainsanojen etsiminen ja valinta
- Mittaaminen ja seuranta
Aikaa kysymyksille
Osallistumiseen ei vaadita aikaisempaa kokemusta Googlen työkaluista, normaali tietokoneen käyttötaito riittää.
Ajankohta: 1.4.2020 klo 13.00 – 14.30 (voit katsoa myös tallenteena, silloin kun haluat, ihan mistä vain haluat)
Webinaarikoulutuksen hinta: 197 euroa (+ alv 24 %) / hlö pitää sisällään live- ja webinaaritallenteen sekä koulutusmateriaalin.
Ryhmäalennukset: (osallistujat samasta organisaatiosta) kaksi henkilöä tai enemmän 177 euroa/hlö.
Peruutusehdot:
Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.