Hashtagien käyttäminen vuonna 2023 – mitä pitää tietää? Tiedätkö kuinka käyttää hashtageja? Entä kuinka olla käyttämättä hashtageja? Tässä webinaarissa opit lisää ja mitä tehdä ennen kuin aloitat.

Hashtagit eli aihetunnisteet ovat yksi niistä tärkeimmistä sosiaalisen median ominaisuuksista, joita voi olla vaikea ymmärtää ja käyttää. Mutta kun olet oppinut niistä, tulokset tulevat näkyviin. Hashtagien käyttäminen on pohjimmiltaan tapa ryhmitellä keskusteluja tai sisältöä tietyn aiheen ympärille, jolloin ihmisten on helppo löytää heitä kiinnostavaa sisältöä.

Hashtageja voidaan käyttää lähes millä tahansa somekanavalla, mutta suosituimpia ne ovat Tiktokissa, Twitterissä ja Instagramissa. Jos käytät mediaa markkinoidaksesi brändiäsi, sinun tulee käyttää hashtageja. Hashtagit auttavat lisäämään tulosta ja sitoutumista.


Kenelle

Markkinointi, myynti ja viestintä, sisällöntuottajat, organisaation someviestijät, viestinnän asiantuntijat, johto, esimiehet, asiantuntijat, sosiaalisen median viestintään osallistuvat.


Sisältö

Miten käytät hashtageja vai käytätkö ollenkaan? Miten seuraat hashtageja tai niiden käyttöä? Hashtag liiketoiminnassa – miksi hashtag-strategia on tärkeää?

  • Johdanto – Mikä on hashtag ja miksi?
  • Hashtagien käyttäminen vuonna 2023
  • Miksi käyttää hashtageja? Missä niitä kannattaa käyttää ja missä ehkä ei?
  • Suosituimmat hashtagit vuonna 2022 -23
  • Kuinka löytää parhaat hashtagit
  • Kuinka lisätä orgaanista kattavuutta hashtageilla?
    • Entä sitouttaminen ja konversiot?
  • Kuinka käyttää hashtageja eri somekanavilla?
    • Instagram hashtagit ja esimerkkejä
    • TikTok hashtagit ja esimerkkejä
    • Twitter hashtagit ja esimerkkejä
    • muut kanavat ja web
  • Social media management ja hashtagit
  • Seuranta, analysointi
  • Hashtag management ja työkalut
  • Hashtag tips & tricks, esimerkkejä
  • TOP # eri kanavissa
  • Trendaavat hashtagit?
  • Aikaa kysymyksille

Ajankohta: 23.3.2023 klo 13:00 – 14:30
– voit katsoa webinaarin myös tallenteena myöhemmin

Webinaarikoulutuksen hinta:
227 euroa / hlö (+ alv 24 %)
– sisältää livewebinaarin ja tallenteen sekä koulutusmateriaalin. Webinaarin tallenne on osallistujien katsottavissa 6 kk ajan koulutuksen jälkeen. Saat linkin sähköpostiisi livetilaisuuden jälkeen.

Ryhmäetuhinta:
197 euroa / hlö (+ alv 24 %), kun samasta organisaatiosta on kaksi osallistujaa,
177 euroa / hlö (+ alv 24%), kun samasta organisaatiosta on kolme tai useampi osallistujaa.


Ilmoittautumisen peruutusehdot:
Jos osallistuminen peruutetaan myöhemmin kuin 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua, veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.


Jarkko Koivuniemi

Hashtag management (90 min)

Tieto- ja teknologia-asiantuntija Jarkko Koivuniemi on kouluttanut, sparrannut ja konsultoinut yrityksiä ja organisaatioita yli 20 vuotta eri aiheista eri tulokulmilla. Tällä hetkellä fokus on tiedonhallinnassa, liiketoiminnan kehittämisessä ja teknologiassa.


Palaute aikaisemmista koulutuksista:

”Selvästi paljon osaamista. Esitystapaa helppo seurata, termistö kansan kieltä.”

”Kiitos! Selkeä ja monipuolinen esitys, hyvin otit mukaan myös meidät kouluttautujat ja kysymyksemme.”

”Vähän etukäteen pelkäsin, onko koulutus monotoninen ja sen vuoksi puuduttava. Näin ei kuitenkaan onneksi ollut, vaan kouluttaja piti väen hyvin hereillä elävällä kerronnallaan.”

”Kouluttajalla hyviä esimerkkejä. On aina kiva kuunnella ihmistä joka osaa asiansa.”

(4.8)

 

Koulutus jo pidetty. Ilmoittautuminen sulkeutunut.