Tuloksellista yhteistyötä monipaikkaisessa työssä
Hybridityöhön siirtyminen on iso muutos monessa organisaatiossa. Hybridityö ei kuitenkaan ole täysin uusi juttu, vaan sitä on tehty useissa organisaatioissa jo ennen pandemiaa. Hybridityö tuo monipuolisemmin mahdollisuuksia johtamiseen ja yhteistyöhön täysetätyöhön verrattuna, mutta on hyvä olla tietoinen myös riskeistä.
Tässä webinaarissa saat näkökulmia hybridityössä onnistumiseen sekä työkaluja ja vinkkejä tulokselliseen yhteistyöhön sekä yhteisöllisyyden ylläpitämiseen.
Kenelle
Esimiehille, tiiminvetäjille, projektipäälliköille.
Hyödyt
- Tietoa hybridityön mahdollisuuksista ja mahdollisista ongelmatekijöistä
- Eväitä yksilöiden ja yhteistyön johtamiseen
- Työkaluja yhteistyön parantamiseen ja kehittämiseen
- Ideoita yhteisöllisyyden säilyttämiseen
Ohjelma
Miten työ muuttuu?
- Etätyö, hybridityö ja monipaikkainen työ
- Etätyöstä hybridimalliin
Ihmisten johtaminen hybridissä ja etänä
- Toimivat vuorovaikutussuhteet ja innostuksen ylläpitäminen
- Yhteinen suunta ja tavoitteellisuuden vahvistaminen
- Toimeenpanon tukeminen ja kannustamisen keinot
Yhteistyö, tiedonjako ja osallistuminen
- Työn sujumiseen liittyvät toimintatavat ja käytännöt
- Teknologiavälitteinen vuorovaikutus ja yhteistyön keinot
- Yhteenkuuluvuuden ylläpitäminen ja keinot hybridimallissa
Aikaa kysymyksille
Ajankohta: 8.12.2021 klo 10:00 – 11:00
– voit katsoa webinaarin myös tallenteena myöhemmin.
Webinaarikoulutuksen hinta: 147 euroa (+ alv 24 %)
– sisältää livewebinaarin ja tallenteen sekä koulutusmateriaalin. Webinaarin tallenne on osallistujien katsottavissa 6 kk koulutuksen jälkeen. Saat linkin sähköpostiisi livetilaisuuden jälkeen.
Peruutusehdot:
Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.