Keinoja ja tekniikoita Instagramin käyttämiseen organisaation näkökulmasta.

Kanavana Instagram on monipuolinen työkalu myös yrityksille. Se mahdollistaa kohdennetun mainonnan tehokkaan toteuttamisen, lisää tunnettuutta, helpottaa kohderyhmän löydettävyyttä sekä lisää jo asiakkaina olevien kuluttajien sitoutuneisuutta.

Instagram sopii markkinointiin ja ajankohtaisen tiedon viestintään. Tämä webinaari auttaa organisaatioita viestimään ja markkinoimaan palveluitaan sosiaalisen median kanavassa Instagramissa.


Kenelle
Webinaari on tarkoitettu kaikille somea työssään käyttäville, verkkokauppiaille, yrittäjille, asiantuntijoille, esimiehille ja päättäjille.
– Sisällöntuottajat ja bloggarit, markkinointi ja myynti.


Hyödyt
– Jokaisen yrityksen kannattaa ehdottomasti ottaa Instagram-yritystili käyttöön.
– Instagram on erinomainen kanava tavoittaa ihmisiä sekä luoda omaa brändiä.
– Perusidea on kuvien ja videoiden julkaiseminen. Ne keräävät seuraajia ja näkyvyyttä, joka tarkoittaa potentiaalisesti ihmisiä eli asiakkaita.
– IG on visuaalinen paikka, jossa esitellään tuotteita ja palveluita.


Bonus
Mukana myös opas yritykselle IG perusteisiin.


Sisältö

Johdanto: Sosiaalinen media ja Instagram
– Instagramin käyttäminen organisaation näkökulmasta
– Yritystili
– Hyödyt tai haittoja?

Markkinointi ja viestintä Instagramissa
– Sisältömarkkinointi
– Inbound-markkinointi
– Sosiaalinen myynti

Instagramin määritelmä ja julkaisutyökalut
– Instagram-syöte, Stories, IGTV, Reels
– Instagram Guides

Instagram yrityksen käytössä ja yritystili
– BIO
– Mikä toimii tai mikä ei?
– Sisältö, toiminta, kohderyhmät, hashtagit
– Kommentointi ja tykkääminen, sitouttaminen

Analytiikan ja datan seuranta

Instagram-markkinointi
– Orgaaninen näkyvyys
– Maksettu mainonta

IG vs TikTok, kumpi parempi?

Vaikuttajamarkkinointi

Esimerkkejä ja harjoituksia

Aikaa kysymyksille


Ajankohta:
30.8.2022
 klo 10:00 – 11:30
– voit katsoa webinaarin myös tallenteena myöhemmin

Hinta:
197 euroa / hlö + alv 24 %.
– sisältää livewebinaarin ja tallenteen sekä koulutusmateriaalin. Webinaarin tallenne on osallistujien katsottavissa koulutuksen jälkeen 6 kk ajan. Saat linkin sähköpostiisi livetilaisuuden jälkeen.

Ryhmäetuhinta:
177 euroa / hlö + alv 24 %, kun samasta organisaatiosta on vähintään kaksi osallistujaa.


Ilmoittautumisen peruutusehdot:
Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.

Jarkko Koivuniemi 

Instagram-viestintä ja markkinointi yrityksille ja organisaatioille (90 min)

Tieto- ja teknologia-asiantuntija Jarkko Koivuniemi on kouluttanut, sparrannut ja konsultoinut yrityksiä ja organisaatioita yli 20 vuotta eri aiheista eri tulokulmilla. Tällä hetkellä fokus on tiedonhallinnassa, liiketoiminnan kehittämisessä ja teknologiassa.


Palaute aikaisemmista koulutuksista:

”Tiivistä tietoa, kouluttajalla asiantunteva ja selkeä ote asiaan.”

”Monipuolinen”

”Pidin kouluttajan tavasta esittää asioita, ytimekäs tapa puhua ja tuoda asian villakoira esiin.”

(4.8)

Ilmoittautuminen

(Toimi heti - paikkoja rajoitetusti!)


Kyllä, ilmoittaudun Instagram-viestintä ja markkinointi yrityksille ja organisaatioille (90 min) -koulutukseen
30.08.2022, klo 10:00 - 11:30

 
Hlö(ä)

Uusi webinaarikoulutus!