Valitse sivu

Tuleeko LinkedInissä käytyä vain silloin, kun huomaat tuttusi vaihtaneen työpaikkaa tai itse sitä harkitset? Tänä päivänä LinkedIn ei ole enää vain CV:n säilytyspaikka vaan jopa suoraan myyntiin vaikuttava kanava. Olitpa myymässä yrityksesi palveluita tai sitten omaa osaamistasi, Linkedin on siihen tehokas kanava. Se on myös tärkeä päätöksentekoon vaikuttamisen kanava.

Yritysmielikuva ei synny pelkästään yrityksen omasta tekemisestä vaan ennen kaikkea ihmisistä ja heidän sanomisistaan, jotka siellä työskentelevät. Sillä on suuri merkitys, miten ostajaan vaikutetaan eri ostopolun vaiheissa. Tämä vaatii kuitenkin LinkedInin ominaisuuksien ja pelisääntöjen ymmärrystä. Se mikä toimii jossain muualla somessa, ei välttämättä toimi Linkedinissä. Lisäksi käyttäjät/käyttäytyminen on hyvin erilaista.

Mitä Linkedinistä kannattaa tietää, jotta omaa ja yrityksen asiantuntemusta voisi tuoda siellä enemmän esille? Miten ohjeistan tiimini LinkedInin tehokkaampaan käyttöön? Tästä webinaarista saat kaiken oleellisen tiedon siitä, miten viet asiantuntemustanne uudelle tasolle!


Kenelle

Kaikille, jotka ovat kiinnostuneita LinkedInin hyötykäytöstä niin vaikuttamisen kuin myyntiä edistävänä kanavana. Ennakkotietona on hyvä olla profiili kyseisessä kanavassa.


Hyöty

90 minuutissa saat hyvät eväät LinkedInin tavoitteellisemmasta hyödyntämisestä. Ymmärrät tämän jatkuvasti muuttuvan kanavan erityisominaisuudet ja mahdollisuudet. Osaat hyödyntää LinkedIniä paremmin työssäsi ja opit käyttämään sitä omien tavoitteiden kannalta olennaisin osin, jolloin aika ei mene jatkuvasti teknisten ominaisuuksien opetteluun – somessa kun nämä muuttuvat koko ajan.


Ohjelma

Webinaarissa käydään läpi mm. seuraavia aiheita:

LinkedIn kanavana – miten eroaa muista somekanavista?

Mistä lähteä liikkeelle?

  • Asiantuntijuudella vaikuttamisen lyhyt oppimäärä – miksi oleellista LinkedInin kannalta? Mitkä ovat vaikuttamisen tasot ja miten toimivat LinkedInissä?
  • LinkedIn henkilöprofiili ja sen ominaisuudet: Millainen on hyvä myyjän henkilöprofiili? Entä asiantuntijan tai johtajan? Miten ohjeistan koko henkilökuntani?

LinkedIn tehokas hyödyntäminen asiantuntijuudella vaikuttamiseen / sosiaalisen myynnin kannalta

  • LinkedIn -verkostoitumisen lyhyt oppimäärä: Miten laajennan verkostojani niin että sillä on myynnillistä hyötyä tai vaikutan päättäjiin? Miten laajennan verkostojani laadullisesti?
  • Premium vai tavallinen käyttäjä – mitä vaihtoehtoja on ja milloin kannattaa?

Sisällöntuotanto/keskustelujen ohjaus:

  • Millaista keskustelua kannattaa itse ylläpitää/mennä mukaan?
  • Miten tuotan ja jaan sisältöä profiilin (postaukset) /artikkeleiden (Pulse) kautta?
  • Miten hyödynnän yrityksen omaa sisältöä?
  • Sisältö ja algoritmi – mitä pitää tietää hashtageista, reaktiosta, linkeistä?

Case-esimerkkejä eri aloilta ja kikka kolmosia

Aikaa kysymyksille


Ajankohta: 3.9.2019 klo 9:00 – 10:30 (voit katsoa myös tallenteena, silloin kun haluat, ihan mistä vain haluat)

Webinaarikoulutuksen hinta: 197 euroa (+ alv 24 %) / hlö pitää sisällään live- ja webinaaritallenteen sekä koulutusmateriaalin.

Ryhmäalennukset: (osallistujat samasta organisaatiosta) kaksi henkilöä tai enemmän 177 euroa/hlö.


Peruutusehdot:

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.

Pinja Lehtman 

Pinja Lehtman on digitaalisen markkinoinnin ammattilainen yli 15 vuoden kokemuksella.

Pinja toimii Grapevinessa digimarkkinoinnin asiantuntijana sekä vastaa koulutusten kokonaissuunnittelusta ja uusasiakkaista. Pitkä kokemus kummaltakin puolella pöytää auttaa näkemään asioita isommassa perspektiivissä.

Erityisen tärkeänä Pinja pitää sitä, että nykyajan dynaamisessa bisneksessä digimarkkinointi ja sosiaalinen media nähdään liiketoimintaa kehittäessä strategisena välineenä, mahdollisuutena nopeasti reagoida olemassa olevaan ympäristöön – muistaen toki suunnitelmallisuus.


 

Koulutus jo pidetty. Ilmoittautuminen sulkeutunut.