Opi suunnitelmallinen, säännöllinen ja pitkäjänteinen tapa tehdä markkinointia

Etätyöhön siirtyminen on tuonut mukanaan uudenlaisen haasteen myös markkinoinnille. Kohderyhmien siirryttyä entistä tiiviimmin verkkoon, markkinoinnin rooli osana myyntiä on korostunut entisestään. Myynnin vaatimukset markkinoinnille osana myyntiprosessia ovat kasvaneet.

Webinaarissa opitaan suunnitelmallinen, säännöllinen ja pitkäjänteinen tapa tehdä markkinointia, joka tuottaa myynnille toivottuja tuloksia.


Kenelle

Webinaari on tarkoitettu markkinointiviestinnän parissa työskenteleville henkilöille, kuten markkinointipäälliköille ja -koordinaattoreille.


Hyödyt

Webinaarin jälkeen tiedät:

  • mitä tietoa tarvitaan, jotta markkinoinnissa voidaan onnistua
  • kuinka luodaan suunnitelmallinen, säännöllinen ja pitkäjänteinen tapa tehdä markkinointia
  • miten markkinointia tulisi seurata ja mitata
  • minkälainen markkinointiprosessi tarvitaan onnistumiseen
  • miksi on tärkeää olla johdon agendalla pöytälaatikon sijaan

Ohjelma

Markkinointiviestinnän kompastuskivet top 5 – missä vika, kun homma ei toimi?

Markkinointiviestinnän ABC

  • Strategia ja tavoitteet
  • Suunnitelmallisuus, säännöllisyys ja pitkäjänteisyys – sitoutuminen on yhteinen asia
  • Markkinoinnin tavoitteet, seuranta ja mittaaminen
  • Markkinointi tarvitsee toimivan prosessin onnistuakseen
  • Pöytälaatikosta johdon agendalle

Aikaa kysymyksille


Ajankohta: 22.6.2021 klo 13:00 – 14:30 
– voit katsoa webinaarin myös tallenteena myöhemmin.

Webinaarikoulutuksen hinta: 197 euroa (+ alv 24 %)
– sisältää livewebinaarin ja tallenteen sekä koulutusmateriaalin. Webinaarin tallenne on osallistujien katsottavissa 6 kk koulutuksen jälkeen. Saat linkin sähköpostiisi livetilaisuuden jälkeen.

Ryhmäetuhinta: 177 euroa / hlö + alv 24 %, kun samasta organisaatiosta on vähintään kaksi osallistujaa.


Peruutusehdot:

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa

Hanne Pitkänen

Markkinointiviestinnän ABC

Kouluttajana toimii Hanne Pitkänen (Encore Digital Marketing Oy). Hän on auttanut suomalaisia kasvuyrityksiä kehittämään omaa markkinointiviestintäänsä jo yli 10 vuoden ajan. Hänen toimintatapansa keskiössä on myynti- ja markkinointiprosessien yhteen saattaminen. Hänet tunnetaan erityisesti it- ja teknologiayritysten markkinointiviestinnän asiantuntijana. Keskeisimmät osaamisalueet: kasvumarkkinointi, myynti- ja markkinointiprosessi, digimarkkinointi, sisällöntuotanto, tapahtumat ja videot.


Palaute aikaisemmista koulutuksista:

"Ammattitaitoinen ja silmiä avaava esitys kaikin puolin. Kiitos!"

"Ajatuksena ja konseptina tämmöinen koulutus on ihan LOISTAVA!!"

"Erinomainen setti. Ymmärrettävästi ja hyvin esitetty asia"

(4.8)

 

Koulutus jo pidetty. Ilmoittautuminen sulkeutunut.