Järjestä parempia kokouksia ja ryhmätyöskentele tehokkaammin!

Yksikin 10 minuuttia työpäivässäsi säästävä vinkki säästää sinulta vuodessa 40 tuntia työaikaa (ja hermoja).

  • Osaatko pitää kokouksia sujuvasti, aktivoida osallistujia ja hyödyntää pienryhmätiloja (breakout rooms)?
  • Osaatko suojata Excel-, Word- tai PowerPoint-tiedostosi tahattomilta muutoksilta ja hyödyntää versiohistoriaa sekä linkityksiä?
  • Osaatko keskittyä vain sinulle tärkeisiin viesteihin ja hallita hälytyksiä?
  • Tunnetko uusimmat päivitykset?

Hyöty osallistujalle 

Tässä käytännönläheisessä webinaarikoulutuksessa opit järjestämään tehokkaampia kokouksia myös organisaation ulkopuolisille henkilöille. Opit myös viestimään tehokkaammin ja keskittymään paremmin sinulle tärkeisiin viesteihin. Opit lisäksi hallitsemaan sekä kanavien että keskusteluiden (chat) tiedostoja ja opit tuoreimmat päivitykset.

Webinaarissa otetaan huomioon myös mobiilikäyttö. Huomaa, että webinaarissa ei käsitellä erikseen SharePointia, vaikka tiedostot sinne tallennetaankin.


Kenelle 

Tämä webinaarikoulutus sopii hyvin henkilöille, jotka haluavat varmuutta Teamsin peruskäyttöön.


Sisältö

Teams-kokouksen järjestäminen Outlookista

  • tärkeimmät kokousasetukset
  • osallistujien aktivointi Formsin kyselyillä
  • PowerPoint-esittäjänäkymän hyödyntäminen kokouksessa
  • tiedostojen ja kokousvideon jakaminen myös ulkopuolisille osallistujille
  • osallistujien jakaminen pienryhmiin ja pienryhmien parhaat käytännöt
  • Whiteboardin (valkotaulun) hyödyntäminen

Hälytysten hallinta

Tiimin ja kanavien luominen

Pikakomentojen hyödyntäminen

Tiimin viestinnän käyttövinkit

  • viestin kohdistaminen halutulle henkilölle
  • linkityksien hyödyntäminen

Tiedostojen lisäys, yhteismuokkaus, suojaus sekä versiohistorian hyödyntäminen

Keskustelun (chat) tiedostojen hallinta

Hakutoiminnon hyödyntäminen

Käyttövinkkejä, pikanäppäimiä ja uusimmat päivitykset

Aikaa kysymyksille


Ajankohta: 24.1.2022 klo 13:00 – 14:30
– voit katsoa webinaarin myös tallenteena myöhemmin.

Hinta: 197 euroa / hlö + alv 24 %
– sisältää livewebinaarin ja tallenteen sekä koulutusmateriaalin. Webinaarin tallenne on osallistujien katsottavissa 6 kk koulutuksen jälkeen. Saat linkin sähköpostiisi livetilaisuuden jälkeen.

Ryhmäetuhinta177 euroa / hlö + alv 24 %, kun samasta organisaatiosta on vähintään kaksi osallistujaa.


Ilmoittautumisen peruutusehdot:
Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.

Petri Manu

Kouluttaja Petri Manu on vuodesta 1997 lähtien auttanut ihmisiä käyttämään tietokoneohjelmia tehokkaammin. Muutaman tuhannen kurssin ja luennon lisäksi olen kirjoittanut viisi kirjaa Office-ohjelmien sujuvasta käytöstä.


Palaute aikaisemmista koulutuksista:

"Erinomainen kouluttaja, ei ole suotta kehuttu. Selkeäsanainen ja osaa asian." "Selkosanainen ja ääninen kouluttaja, helppo seurata koulutusta. Ei turhia jaaritteluja ja täytesanoja."

"Erittäin selkeä, hyvä tempo."

"Kouluttaja selkeä ja hyväksi todettu."

"Erinomainen kouluttaja, ei ole suotta kehuttu. Selkeäsanainen ja osaa asian."

(4.8)

 

Koulutus jo pidetty. Ilmoittautuminen sulkeutunut.