Viesti, kokousta ja hallitse tiedostoja sujuvasti tiimissä!

Saat 1,5 tunnissa varmuutta ja vinkkejä Teamsin käyttöön.

  • Ymmärrätkö erilaiset tavat luoda kokouksia ja osaatko hallita kokousasetuksia sekä -osallistujia?
  • Osaatko viestiä tehokkaasti kohdistamalla viestisi ja hyödyntämällä linkityksiä?
  • Osaatko suojata Excel-, Word- tai PowerPoint-tiedostosi tahattomilta muutoksilta sekä hyödyntää versiohistoriaa?
  • Osaatko keskittyä vain sinulle tärkeisiin viesteihin ja hallita hälytyksiä?
  • Ymmärrätkö mitä SharePoint ja OneDrive ovat ja miten ne liittyvät Teamsiin?

Kenelle

Tämä webinaarikoulutus sopii hyvin henkilöille, jotka haluavat varmuutta Teamsin peruskäyttöön.


Hyödyt

Tässä käytännönläheisessä webinaarikoulutuksessa opit järjestämään kokouksia myös organisaation ulkopuolisille henkilöille sekä jakamaan niissä aineistoa. Opit myös hyödyntämään tiimityössä keskusteluja (chat) sekä jakamaan ja muokkaamaan tiedostoja – vaikka samaan aikaan muiden käyttäjien kanssa. Opit lisäksi hyödyntämään OneNotea kokousmuistiinpanojen ylläpidossa. Saat myös paljon käyttövinkkejä sujuvaan ryhmätyöskentelyyn.

Webinaarissa otetaan huomioon myös mobiilikäyttö. Huomaa, että webinaarissa ei käsitellä erikseen SharePointia, vaikka tiedostot sinne tallennetaankin.


Sisältö

Teams-kokouksen järjestäminen Outlookista

  • kokousasetukset
  • osallistujien hallinta
  • näytön jakaminen
  • esityksen tallentaminen
  • aineiston jakaminen myös ulkopuolisille käyttäjille

Hälytysten hallinta

Tiimin ja kanavien luominen

Kanavakokouksen luominen ja ero Outlook-kokoukseen

Tiimin viestinnän käyttövinkit

  • viestin kohdistaminen halutulle henkilölle
  • viestin tallentaminen
  • muotoilujen ja linkityksien hyödyntäminen

Keskustelujen (chat) hyödyntäminen

Tiedostojen lisäys, yhteismuokkaus, suojaus sekä versiohistorian hyödyntäminen

Hakutoiminnon hyödyntäminen

OneNote-muistikirjan hyödyntäminen tiimissä

Käyttövinkkejä, pikanäppäimiä ja uusimmat päivitykset

Aikaa kysymyksille


Ajankohta: 18.1.2021 klo 13:00 – 14:30
– voit katsoa webinaarin myös tallenteena myöhemmin.

Hinta: 197 euroa / hlö + alv 24 %
– sisältää livewebinaarin ja tallenteen sekä koulutusmateriaalin. Webinaarin tallenne on osallistujien katsottavissa 6 kk koulutuksen jälkeen. Saat linkin sähköpostiisi livetilaisuuden jälkeen.

Ryhmäetuhinta177 euroa / hlö + alv 24 %, kun samasta organisaatiosta on vähintään kaksi osallistujaa.


Ilmoittautumisen peruutusehdot:
Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.

Petri Manu

Kouluttaja Petri Manu on vuodesta 1997 lähtien auttanut ihmisiä käyttämään tietokoneohjelmia tehokkaammin. Muutaman tuhannen kurssin ja luennon lisäksi olen kirjoittanut viisi kirjaa Office-ohjelmien sujuvasta käytöstä.


Palaute aikaisemmista koulutuksista:

"Erinomainen kouluttaja, ei ole suotta kehuttu. Selkeäsanainen ja osaa asian." "Selkosanainen ja ääninen kouluttaja, helppo seurata koulutusta. Ei turhia jaaritteluja ja täytesanoja."

"Erittäin selkeä, hyvä tempo."

"Kouluttaja selkeä ja hyväksi todettu."

"Erinomainen kouluttaja, ei ole suotta kehuttu. Selkeäsanainen ja osaa asian."

(4.8)

 

Koulutus jo pidetty. Ilmoittautuminen sulkeutunut.