Asiakaskokemus, sen kehittäminen ja johtaminen, jokaisen yrityksen agendalle!

Tässä webinaarissa käsitellään asiakaskokemusta ja asiakaslähtöistä toimintatapaa, sen ymmärtämistä, kehittämistä ja johtamista.

BONUS – valmentajan henkilökohtainen sparraus webinaarin osallistujille!

Asiakaskokemuksen johtaminen vaatii yritykseltä kokonaisymmärrystä nykytilasta ja tulevasta suunnasta sekä rohkeutta tehdä valintoja. Jotta asiakaslähtöisestä ajattelusta on edes mahdollista tulla vahva syke yrityksen kulttuuriin, on mietittävä mistä kaikki kumpuaa. Se on suuntaa, valmentavaa johtamista, vastuuta, tekoja ja vahvaa viestintää. Ihmiset tekevät muutoksen ja ovat se kulttuuri, jonka myös asiakkaat kohtaavat.


Kenelle

Johtoryhmille, esimiehille, liiketoiminnan kehittäjille ja henkilöstöhallinnon ammattilaisille, joiden työhön kuuluu muutosjohtaminen tai sen tukeminen.


Tämän webinaarin hyödyt

Saat selkeän ymmärryksen asiakaskokemuksen ja asiakaslähtöisen toimintatavan johtamisen perusteista ja lisäät asiakaskokemuksen johtamisen kompetenssia.

Koulutus antaa perusteet soveltaa oppimaansa oman yrityksen asiakastyön arjessa tai liiketoiminnan kehittämisessä.


Ohjelma

  • Mitä on asiakaskokemus ja asiakaslähtöinen toimintatapa? Miten niitä voi johtaa?
  • Mistä on kysymys? Asiakaskokemus ja mittaaminen
  • Kysytäänkö asiakkaalta ja jos niin, mitä, miksi ja miten? Mistä aloitan?
  • Oman yrityksen asiakaslähtöisyyden arviointi
  • Aikaa kysymyksille

Ajankohta: 9.9.2019 klo 10.00 – 11.30 (voit katsoa myös tallenteena, silloin kun haluat, ihan mistä vain haluat)

Webinaarikoulutuksen hinta: 197 euroa (+ alv 24 %) / hlö pitää sisällään live- ja webinaaritallenteen sekä koulutusmateriaalin.

Ryhmäalennukset: (osallistujat samasta organisaatiosta) kaksi henkilöä tai enemmän 177 euroa/hlö.

Bonus: 
Osallistujilla on mahdollisuus webinaarin lisäksi 30 min. maksuttomaan keskusteluun puhelimitse valmentajan kanssa. Tästä saat tarkemman ohjeistuksen webinaarissa.


Peruutusehdot:

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.

Minna Linna

Missä on asiakas? – asiakaslähtöisen kulttuurin perusteet

Valmentajana toimii Minna Linna, Mentoritas Oy. Minna työskentelee johtoryhmien, esimiesten ja työyhteisöjen kehittämisen parissa. Hänellä on vuosien kokemus valmentamisesta, asiakaslähtöisen liiketoiminnan kehittämisestä ja monipuolista osaamista johtoryhmä- ja esimiestyöstä. Lisäksi hänellä on vahva kokemus viestinnän strategisista ja operatiivista työtehtävistä.


 

Koulutus jo pidetty. Ilmoittautuminen sulkeutunut.