Mitä tehdä, jos kauppa ei käy laskusuhdanteessa? Miten tuotteistamalla nostat myyntiä ja vähennät kuluja?
Talouden laskusuhdanteet paljastavat ikävästi yrityksesi pehmeät kohdat. Silloin myös yrittäjissä ja palkkajohtajissa erottuu kaksi ryhmää. He, jotka pistävät hihat heilumaan ja he, jotka käpertyvät odottamaan taloussään paranemista. Sinä haluat kuulua ensimmäiseen ryhmään.
Webinaarissa opit kiteytetysti, miten tuotteistat asiantuntijoidesi palvelusta hittipalvelun.
Tuotteistaminen tarkoittaa keinoja, joilla poistat ostamisen esteitä. Se on psykologista sodankäyntiä kahta umpikieroa vihollista vastaan.
Viekkain vastustajasi on jokaista asiakasta nakertava virheen pelko. Erityisesti tiukkoina talouden aikoina asiakkaasi riskin tunne kasvaa niin suureksi, että hän ei uskalla ostaa. Usein se johtuu siitä, että myyjäsi mongertaa niin mutkikkaasti. Toinen tyypillinen ongelma on todella epäselvä hinnoittelu.
Heti hyvänä kakkosena tulee meitä jokaista riivaava pohjaton laiskuus. Suomalaiselta myyjältä on niin vaikeaa tilata mitään, että lukemattomat hyvätkin palvelut ja tuotteet jäävät hyllyyn pölyttymään.
Ohjelmaan sisältyy käytännön esimerkkejä tuoreista, kotimaisista tuotteistusprojekteista.
Kenelle
- Yrittäjille
- Toimitusjohtajille ja liiketoimintajohtajille
- Tuote- ja palvelukehityksestä vastaaville
- Erityisesti asiantuntijapalveluita tarjoavalle. Valmennus ei ole optimaalinen fyysisiä tuotteita myyvälle.
- Palveluitaan usein asiakaskohtaisesti räätälöivälle
- Asiantuntijoille, jotka haluaisivat saada mitä ansaitsevat ja myydä enemmän
Ohjelma
- Mitä tuotteistaminen todella tarkoittaa
- Mitkä ovat hittipalvelun kuusi tärkeintä osaa?
- Miksi sinäkin tarvitset sisäänheittotuotteen?
- Mistä tuotteistusprojekti kannattaa aloittaa?
- Mitkä ovat tuotteistajan tyypilliset virheet?
- Aikaa kysymyksille
Bonus
- Jokainen osallistuja tekee analyysin oman yrityksensä tuotteistuksen lähtötilanteesta ja saa siitä palautteen
Ajankohta: 1.12.2023 klo 10.00 – 11.30
– voit katsoa webinaarin myös tallenteena myöhemmin.
Webinaarikoulutuksen hinta: 227 euroa / hlö (+ alv 24 %)
– sisältää livewebinaarin ja tallenteen sekä koulutusmateriaalin. Webinaarin tallenne on osallistujien katsottavissa 2 kk ajan koulutuksen jälkeen. Saat linkin sähköpostiisi livetilaisuuden jälkeen.
Ryhmäetuhinta: 197 euroa / hlö (+ alv 24 %), kun samasta organisaatiosta on kaksi osallistujaa, 177 euroa / hlö (+ alv 24 %), kun samasta organisaatiosta on kolme tai useampia osallistujia.
Laskutus tapahtuu, kun koulutuksen toteutuminen varmistuu.
Ilmoittautumisen peruutusehdot:
Jos osallistuminen peruutetaan myöhemmin kuin 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua, veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.