Hyödynnä etäpalaverit tehokkaasti! 

Etätapaamiset ovat tulleet jäädäkseen asiakasneuvotteluihin ja myyntityöhön. Osa organisaatioista käyttää esimerkiksi Teamsia tai Zoomia jopa ainoana välineenään ja toisille ne sopivat osaksi kanavavalikoimaa myös siksi, että asiakkaita voi olla helpompi saada tapaamiseen.

Etätapaamiset ovat parhaimmillaan erittäin vaikuttavia kohtaamisia, joissa pystytään demoamaan asiakkaalle tehokkaasti omia tuotteita ja palveluita.

Etätapaamisissa on kuitenkin haasteita, koska vaikuttaminen ja myyminen on hankalampaa. Asiakkaan on helppo siirtää päätöksentekoa myöhemmäksi ja etätapaamisista voi tulla latteita presentaatiotilaisuuksia, jossa asiakasta ei saada innostettua. Etätapaamisten toteuttaminen on asiakastyön uusi osaamisalue, joka edellyttää etävälineen teknistä hallintaa ja sen eri mahdollisuuksien hyödyntämistä, jotta tapaamisista saadaan sujuvia ja kiinnostavia.

Etäneuvotteluissa tärkeää on hiottu asiakasviesti, sujuva ja asiantunteva esittäminen ja asiakkaan aktivointi.


Kenelle

  • Myyntijohto, myyjät ja asiantuntijat
  • Kaikki asiakkaita etänä kohtaavat henkilöt

Tämän webinaarin hyödyt

Webinaarin tavoitteena on antaa konkreettisia keinoja, joilla menestyt myynnissä ja asiakastapaamisissa yhtä hyvin tai aiempaa paremminkin!

Tilaisuuden avulla pystyt toteuttamaan tehokkaista tapaamisia ja saat itsellesi keinoja, joita sinä ja organisaatiosi voitte hyödyntää myös jatkossa asiakaskohtaamisissa ja tehostaa myyntityötänne esim. Teamsin tai Zoomin kautta.


Ohjelma

  • Miten saat etätapaamisesta innostavan ja kiinnostavan?
  • Miksi asiakas ostaa juuri Sinulta?
  • Tehokas asiakasviesti etämyynnissä – mikä on meidän törkeä lupaus?
  • Miten aktivoin asiakasta ja saan hyväksymiä?
  • Hyvä esitysmateriaali ja sen käyttäminen etäpalaverissa
  • Oman asiakasviestin ja esityksen terävöittäminen

Tauko

  • Oma innostus ja muut vaikuttamisen keinot etämyynnissä
  • Mitä jos päättäjiä tai vaikuttajia on useampia samassa etäpalaverissa?
  • Mitä teen, kun asiakas siirtää etenemistä tulevaisuuteen?
  • Ajankäyttö ja systematiikka etämyyjänä
  • Teamsin tai Zoomin käyttö etäpalaverissa
  • Parhaat vinkit klousaukseen, yhteenveto

Aikaa kysymyksille


Ajankohta: 2.11.2021 klo 10.00 – 11.30   
– voit katsoa webinaarin myös tallenteena myöhemmin.

Webinaarikoulutuksen hinta: 197 euroa (+ alv 24 %)
– sisältää livewebinaarin ja tallenteen sekä koulutusmateriaalin. Webinaarin tallenne on osallistujien katsottavissa 6 kk koulutuksen jälkeen. Saat linkin sähköpostiisi livetilaisuuden jälkeen.

Ryhmäetuhinta:
177 euroa / hlö + alv 24 %, kun samasta organisaatiosta on vähintään kaksi osallistujaa

Huom. Tämä tilaisuus toteutetaan myös yrityskohtaisena webinaarina.  Pyydä tarjous: erja.laurila@nullwebakatemia.fi


Peruutusehdot:

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.

Juha Porkka

Myyminen ja asiakastyö etänä

Juha Porkka, MBA, on johtamisen ja myynnin asiantuntija. Hänellä on lähes kahdenkymmenen vuoden kokemus valmentamisesta ja muutosprosessien läpiviemisestä pk-yrityksistä pörssiyrityksiin.

Juha on kirjoittanut kirjan Asiakkuuksien ja myynnin johtaminen ja hän työskentelee perustamassaan Business Performance Finland Oy:ssä.


Palaute aikaisemmista koulutuksista:

"Hyvä ja selkeä esiintyjä!"

"Selkeä esitys, konkreettiset esimerkit, kiitos!"

(4.8)

 

Koulutus jo pidetty. Ilmoittautuminen sulkeutunut.