Tehoa liiketoimintaan palveluprosessien kautta!

Liiketoiminnan tehostamisen ja toiminnan näkyväksi tekemisen vaikeus on haasteellista. Jatkuvasti muuttuvassa tilanteessa ei välttämättä ole riittäviä työkaluja kehittämiseen ja analysointiin. Tarvitaan lisää osaamista, mitattavia työkaluja ja läpinäkyviä prosesseja johtamisen tueksi.

Hyvin rakennettu palveluprosessi tehostaa liiketoimintaa, sitouttaa työntekijöitä, mahdollistaa toiminnan mittaamisen johtamisen tukena.

Tämän webinaarikoulutuksen jälkeen ymmärrät palveluprosessien merkityksen toiminnan kehittämisessä, opit visualisoinnilla löytämään toiminnan pullonkaulat ja kehittämisen kohteet. Tässä webinaarikoulutuksessa tutustut palveluprosessien kokonaisuuteen, visualisointiin ja mittaamiseen. Opit niiden merkityksen liiketoiminnan tehostamisessa ja kehittämisessä.


Kenelle

Palveluliiketoiminnan kentässä toimivat asiantuntijat, yritykset ja yhteisöt.


Hyödyt

Tämän webinaarin tavoitteena on ymmärtää palveluprosessien merkitys toiminnan kehittämisen kokonaisuudessa. Opitaan kuvaamaan toimintaa visuaalisesti ja tunnistetaan toiminnan pullonkaulat. Palveluprosessien mittaamisen kautta saadaan työkaluja ja konkretiaa johtamiseen.


Ohjelma

  • Käsitteistöä palveluprosesseihin liittyen
  • Toiminnan kehittämisen kokonaisuus
  • Palveluprosessien visualisointi
  • Mittaamisen kokonaisuus
  • Esimerkkejä ja käytännön vinkkejä

Aikaa kysymyksille


Ajankohta: 3.3.2022 klo 13.00 – 14.30 
– voit katsoa webinaarin myös tallenteena myöhemmin

Webinaarikoulutuksen hinta: 197 euroa / hlö + alv 24 %.
– sisältää livewebinaarin ja tallenteen sekä koulutusmateriaalin. Webinaarin tallenne on osallistujien katsottavissa 6 kk koulutuksen jälkeen.

Ryhmäetuhinta:
177 euroa / hlö + alv 24 %, kun samasta organisaatiosta on vähintään kaksi osallistujaa


Peruutusehdot:
Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.

Anu Rantanen

Palveluprosessit kuntoon (90 min)

Anu Rantanen on työskennellyt esihenkilönä parikymmentä vuotta niin yksityisellä kuin julkisellakin sektorilla. Suuret rakennemuutokset ja toiminnan kehittäminen tullut noina vuosina tutuiksi. Viimeiset noin kymmenen vuotta Anu on toiminut lehtorina korkeakoulusektorilla, pääaineina johtaminen ja palveluprosessien kokonaisuus. Anulla on kokemusta käytännön työstä sekä lisäksi laaja teoreettinen tausta asioiden lähestymiseen.


 

Koulutus jo pidetty. Ilmoittautuminen sulkeutunut.