Ota markkinointi ja mainonta haltuun somessa!

Some-markkinointi: Facebook ja Instagram -koulutuksessa opit mm. miten ostat mainontaa Facebookin Mainosten hallinta -työkalulla (Ads Manager). Maksetun mainonnan avulla voit kohdentaa yleisöille sekä sivuja että julkaistuja sisältöjä. Minkälainen sisältö toimii mainoksessa?

Facebookilla on edelleen suuri rooli yritysten ja organisaatioiden some-viestinnässä ja markkinoinnissa. Instagram on osalla vaihtoehto. Kanavan käyttäjämäärät kasvavat edelleen huomattavasti TikTokin ohella.

Facebook ja Instagram tarjovat suhteellisen kustannustehokasta mainontaa. Facebookin työkaluilla voit sijoittaa mainoksia sekä Facebookiin että Instagramiin.


Kenelle
Sosiaalisen median asiantuntijat, viestintä, markkinointi ja mainonta


Hyödyt
– Opit, millaista näkyvyyttä Facebook ja Instagram tarjoavat maksetun mainonnan näkökulmasta. Saatko parempia tuloksia ja ovatko tavoitteesi realistisia tai aidosti mitattavia?
– Saat tietoa ja esimerkkejä kohdentamisen mahdollisuuksista
– Opit, miten löydät oman kohderyhmäsi kanavista parhaiten
– Pääset myös perehtymään mainonnan analytiikkaan


Sisältö

Johdanto some-markkinointiin ja mainontaan
– Hyödyt ja näkyvyys

Strategia ja suunnittelu
– Sisältötyypit
– Julkaisuajankohdat
– Kohderyhmät ja luominen
– Liikennettä vai sitoutumista?

Facebook- ja Instagram-mainonnan perusteet
– Uusi mainostaja

Mainosten kohdentamisen perusteet
– Mainosten hallinta -työkalu

Facebook- ja Instagram-mainonnan suunnitteluun
– Vinkit ja esimerkkejä

Tulosten analysointi ja mittaaminen
– Mainonnan analytiikka

Aikaa kysymyksille


Ajankohta:
16.2.2022
klo 13:00 – 14:30
– voit katsoa webinaarin myös tallenteena myöhemmin

Hinta: 
197 euroa / hlö + alv 24 %.
– sisältää livewebinaarin ja tallenteen sekä koulutusmateriaalin. Webinaarin tallenne on osallistujien katsottavissa 6 kk koulutuksen jälkeen. Saat linkin sähköpostiisi livetilaisuuden jälkeen.

Ryhmäetuhinta:
177 euroa / hlö + alv 24 %, kun samasta organisaatiosta on vähintään kaksi osallistujaa.


Ilmoittautumisen peruutusehdot:
Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.

Jarkko Koivuniemi 

Some-markkinointi: Facebook ja Instagram (90 min)

Tieto- ja teknologia-asiantuntija Jarkko Koivuniemi on kouluttanut, sparrannut ja konsultoinut yrityksiä ja organisaatioita yli 20 vuotta eri aiheista, monilla tulokulmilla. Tällä hetkellä fokus on tiedonhallinnassa, liiketoiminnan kehittämisessä ja teknologiassa.


Palaute aikaisemmista koulutuksista:

"Kerroin juuri esimiehelleni, että olipa innostava kouluttaja ja vielä tiedonhallinnasta"

"Olettepa löytäneet erinomaisen kouluttajan"

"Kouluttaja on taitava"

(4.8)

 

Koulutus jo pidetty. Ilmoittautuminen sulkeutunut.