Näin teet tuloksellista someviestintää ja markkinointia

Kiinnostava sisältö tavoittaa ja sitouttaa. Hyvä sosiaalisen median viestintä ja markkinointi on muutakin kuin satunnainen Facebook-päivitys. Tärkeintä on strategia ja sisältö, mutta väki on sitoutettava ja yleisöä on kasvatettava. Mitä sitouttaminen ja konversiot tarkoittavat käytännössä?


Kenelle
Webinaari on tarkoitettu kaikille somea työssään käyttäville, verkkokauppiaille, yrittäjille, asiantuntijoille, esimiehille ja päättäjille. Sisällöntuottajille ja bloggareille, markkinoinnille ja myynnille.


Hyödyt
Liiketoiminnassa ja sosiaalisen median hyödyntämisessä kaikki lähtee tavoitteista. Tavoitteisiin pitää saada mittarit, joilla arvioidaan onnistumista. Tässä koulutuksessa keskitymme sitouttamiseen ja konversioihin.
Oletko tarkastellut verkkokauppasi tai sivustosi somemittareita, esim. konversioita ja sitouttamista?
Miten mittaat, oletko onnistunut sosiaalisessa mediassa?


Bonus
Saat TOP työkalut sitouttamiseen ja konversioihin.


Sisältö

Sitoutuminen (engagement)
– Yritystilit ja bio
– Tavoitteet, mitä mittareita kannattaa seurata?
– Näkyvyyttä uudelle tuotteelle
– Näyttökertoja ja kattavuutta
– Kommentit ja tykkäykset – mittarit?

Kattavuus
– Vuorovaikutus
– Mitä seuraajasi tekevät?
– Mittarit

Konversiot
– Mitä ovat konversiot?
– Konversiokampanjoiden käyttömahdollisuudet
– Mitä mittareita?

Videonäytöt
– Hyödynnä kaikilla sosiaalisen median alustoilla
– Liikkuva kuva
– Instagram, Facebook, YouTube, TikTok – huomioita
– Mitä mittareita?

Uudet seuraajat vs vanhat

Klikit
– Tavoitteet tietylle nettisivulle, miksi?
– Google Analytics

Maininnat ja taggaus
– Taggauksen perusteet
– Taggaus ja kampanjat

Esimerkkejä ja muita mittareita

Aikaa kysymyksille


Ajankohta:
23.8.2022
 klo 10:00 – 11:30
– voit katsoa webinaarin myös tallenteena myöhemmin

Hinta:
197 euroa / hlö + alv 24 %.
– sisältää livewebinaarin ja tallenteen sekä koulutusmateriaalin. Webinaarin tallenne on osallistujien katsottavissa koulutuksen jälkeen 6 kk ajan. Saat linkin sähköpostiisi livetilaisuuden jälkeen.

Ryhmäetuhinta:
177 euroa / hlö + alv 24 %, kun samasta organisaatiosta on vähintään kaksi osallistujaa.


Ilmoittautumisen peruutusehdot:
Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.

Jarkko Koivuniemi

Some-sitouttaminen ja konversiot kuntoon (90 min)

Tieto- ja teknologia-asiantuntija Jarkko Koivuniemi on kouluttanut, sparrannut ja konsultoinut yrityksiä ja organisaatioita yli 20 vuotta eri aiheista eri tulokulmilla. Tällä hetkellä fokus on tiedonhallinnassa, liiketoiminnan kehittämisessä ja teknologiassa.


Palaute aikaisemmista koulutuksista:

”Tiivistä tietoa, kouluttajalla asiantunteva ja selkeä ote asiaan.”

”Monipuolinen”

”Pidin kouluttajan tavasta esittää asioita, ytimekäs tapa puhua ja tuoda asian villakoira esiin.”

(4.8)

 

Koulutus jo pidetty. Ilmoittautuminen sulkeutunut.