Näin teet tuloksellista someviestintää ja markkinointia
Kiinnostava sisältö tavoittaa ja sitouttaa. Hyvä sosiaalisen median viestintä ja markkinointi on muutakin kuin satunnainen Facebook-päivitys. Tärkeintä on strategia ja sisältö, mutta väki on sitoutettava ja yleisöä on kasvatettava. Mitä sitouttaminen ja konversiot tarkoittavat käytännössä?
Kenelle
Webinaari on tarkoitettu kaikille somea työssään käyttäville, verkkokauppiaille, yrittäjille, asiantuntijoille, esimiehille ja päättäjille. Sisällöntuottajille ja bloggareille, markkinoinnille ja myynnille.
Hyödyt
Liiketoiminnassa ja sosiaalisen median hyödyntämisessä kaikki lähtee tavoitteista. Tavoitteisiin pitää saada mittarit, joilla arvioidaan onnistumista. Tässä koulutuksessa keskitymme sitouttamiseen ja konversioihin.
Oletko tarkastellut verkkokauppasi tai sivustosi somemittareita, esim. konversioita ja sitouttamista?
Miten mittaat, oletko onnistunut sosiaalisessa mediassa?
Bonus
Saat TOP työkalut sitouttamiseen ja konversioihin.
Sisältö
Sitoutuminen (engagement)
– Yritystilit ja bio
– Tavoitteet, mitä mittareita kannattaa seurata?
– Näkyvyyttä uudelle tuotteelle
– Näyttökertoja ja kattavuutta
– Kommentit ja tykkäykset – mittarit?
Kattavuus
– Vuorovaikutus
– Mitä seuraajasi tekevät?
– Mittarit
Konversiot
– Mitä ovat konversiot?
– Konversiokampanjoiden käyttömahdollisuudet
– Mitä mittareita?
Videonäytöt
– Hyödynnä kaikilla sosiaalisen median alustoilla
– Liikkuva kuva
– Instagram, Facebook, YouTube, TikTok – huomioita
– Mitä mittareita?
Uudet seuraajat vs vanhat
Klikit
– Tavoitteet tietylle nettisivulle, miksi?
– Google Analytics
Maininnat ja taggaus
– Taggauksen perusteet
– Taggaus ja kampanjat
Esimerkkejä ja muita mittareita
Aikaa kysymyksille
Ajankohta:
23.8.2022 klo 10:00 – 11:30
– voit katsoa webinaarin myös tallenteena myöhemmin
Hinta:
197 euroa / hlö + alv 24 %.
– sisältää livewebinaarin ja tallenteen sekä koulutusmateriaalin. Webinaarin tallenne on osallistujien katsottavissa koulutuksen jälkeen 6 kk ajan. Saat linkin sähköpostiisi livetilaisuuden jälkeen.
Ryhmäetuhinta:
177 euroa / hlö + alv 24 %, kun samasta organisaatiosta on vähintään kaksi osallistujaa.
Ilmoittautumisen peruutusehdot:
Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.