Luo vankka perusta toimiville sisällöille.

Suunnitelmallisuus on sisällöntuotannon kivijalka. Yksittäisten sisältöjen sijasta kannattaa miettiä sisältötyyppejä ja rakentaa joustava, oman yrityksen tarpeisiin soveltuva sisältösuunnitelma.

  • Miten hyvin tiedät, kuka sisältöjänne seuraa?
  • Miten niihin reagoidaan?
  • Onko liikkeenjohto tietoinen, mitä seuraavaksi somessa tulee vastaan?

Suunnitelmallisuus auttaa myös markkinoinnin johtoa budjetoinnissa ja helpottaa sisällöntuottajan päivittäistä työtä.

Webinaari perehdyttää sinut sisältöstrategian keskeisiin osiin ja antaa valmiudet sisältöstrategiaprojektin käynnistämiseen omassa yrityksessäsi.


Kenelle

Webinaari soveltuu markkinoinnista ja viestinnästä vastaaville sekä sisältöjä suunnitteleville ja tuottaville.


Hyödyt

Sisältöstrategia on keskeinen työväline digimarkkinoinnin johtamisessa. Se sitouttaa liikkeenjohdon ja sisällöntuottajat yhteisiin tavoitteisiin. Kun mittarit ovat kaikkien tiedossa, voi sisältömarkkinoinnin tuloksellisuutta arvioida liikkeenjohdonkin ymmärtämällä tavalla eli luvuilla.

Kun yritys viestii asiakkaita kiinnostavia asioita, sisällöt ohjautuvat niistä kiinnostuneille ja asiakassuhde syvenee. Samalla yksittäisistä sisällöistä muodostuu kokonaisuuksia ja niiden suunnittelu ja tuotanto helpottuvat merkittävästi.


Sisältö

  • Miksi sisältöstrategia on niin tärkeä?
  • Sisältöstrategia osana yrityksen liiketoiminta- ja markkinointistrategiaa
  • Sisältöstrategian neljä keskeistä elementtiä: lähtökohta, tavoitteet ja mittarit, kohderyhmä ja ostopersoonat, sisältöjen teemat, ydinviestit ja äänensävy
  • Aikaa kysymyksille

Ajankohta: 28.10.2021 klo 10:00 – 11:30 
– voit katsoa webinaarin myös tallenteena myöhemmin.

Webinaarikoulutuksen hinta: 197 euroa (+ alv 24 %)
– sisältää livewebinaarin ja tallenteen sekä koulutusmateriaalin. Webinaarin tallenne on osallistujien katsottavissa 6 kk koulutuksen jälkeen. Saat linkin sähköpostiisi livetilaisuuden jälkeen.

Ryhmäetuhinta: 177 euroa / hlö + alv 24 %, kun samasta organisaatiosta on vähintään kaksi osallistujaa.


Peruutusehdot:

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.

Mikko Eskelinen

Suunnitelmallisuudella lisää tehoa sisältöihin

Mikko Eskelinen työskentelee strategina Grapevinessa. Mikko on toiminut pitkään mainonnan tekstisuunnittelijana ja toimitusjohtajana mainostoimistoissa sekä markkinointi- ja viestintäpäällikkönä mainostajan palveluksessa. Mikko omaa laajan kokemuksen tekstistä osana brändiä ja sen johtamista. Vaikka verkkomarkkinoinnissa yksittäisen tekstin rooli onkin muuttunut hakukoneiden myötä, Mikko syttyy sisällöille, joista näkyy kirjoittajan innostus aiheeseen sekä kunnioitus lukijaa kohtaan.

 


(4.8)

 

Koulutus jo pidetty. Ilmoittautuminen sulkeutunut.