Teams/Planner, TODO ja Outlookin tehtävät haltuun!

Opi hallitsemaan ja organisoimaan omia ja tiimisi tehtäviä!

  • Onko sinulla työkaluja kaikkien tehtäviesi hallintaan?
  • Muistatko varmasti vastata tai palata ajallaan tärkeisiin sähköposteihin?
  • Muistatko soittaa tärkeän puhelun oikeaan aikaan?
  • Osaatko luoda tehtävälistoja myös tiimisi/projektin käyttöön?

Tässä ratkaisukeskeisessä webinaarissa opit hyödyntämään Microsoft 365:n To Do- sekä Planner-ohjelmia tehtäviesi hallintaan sekä omassa että työryhmäkäytössä. Opit myös suodattamaan tehtäviä eri tavoilla, delegoimaan niitä sekä hallitsemaan tehtävien muistutuksia. Lisäksi opit hyödyntämään To Do:n, Plannerin ja Outlookin väliset yhteydet sekä paloittelemaan isot tehtävät hallittaviksi kokonaisuuksiksi.


Kenelle 

Sinulle, jolla ei ole järjestelmällistä ja helppoa tapaa tehtäviesi hallintaan.


Hyöty 

Opit heti organisoimaan kaikkia tehtäviäsi myös mobiilisti.


Sisältö

Omien tehtävien hallinta To Do:lla

  • tehtävien lisääminen ja asetukset
  • tehtävälistojen käyttö
  • yhteiskäyttö Outlookin kanssa
  • yhteiskäyttö Plannerin kanssa

Tiimin tehtävien hallinta Plannerissa

  • uuden suunnitelman (plan) luominen
  • suunnitelman asetukset ja käyttäjien hallinta
  • tehtävien lisääminen ja asetukset
  • kommentointi ja muistutusten hallinta
  • tehtävien delegointi
  • säilöjen käyttö
  • näkymät ja suodatukset
  • Plannerin käyttö Teamsissa

Mobiilikäyttö

Aikaa kysymyksille

Miten webinaariin osallistutaan?


Voit osallistua webinaarikoulutukseen internetyhteyden välityksellä tietokoneella, tabletilla tai älypuhelimella. Osallistumiseen et tarvitse mitään maksullisia ohjelmistoja. Äänentoistoa varten laitteessasi on oltava kaiuttimet tai kuulokkeet. Mikrofonia tai videokameraa et tarvitse.

Toimitamme sinulle tarkemmat lisäohjeet ilmoittautumisen jälkeen ja vastaamme mielellämme kaikkiin mahdollisiin osallistumista koskeviin kysymyksiisi.


Ajankohta: 29.9.2020 klo 13:00 – 14:30 
– voit katsoa webinaarin myös tallenteena myöhemmin.

Webinaarikoulutuksen hinta: 197 euroa (+ alv 24 %)
– sisältää livewebinaarin ja tallenteen sekä koulutusmateriaalin. Webinaarin tallenne on osallistujien katsottavissa 6 kk koulutuksen jälkeen. Saat linkin sähköpostiisi livetilaisuuden jälkeen.

Ryhmäetuhinta: 177 euroa / hlö + alv 24 %, kun samasta organisaatiosta on vähintään kaksi osallistujaa.


Peruutusehdot:

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.

Petri Manu

Kouluttaja Petri Manu on vuodesta 1997 lähtien auttanut ihmisiä käyttämään tietokoneohjelmia tehokkaammin. Muutaman tuhannen kurssin ja luennon lisäksi hän on kirjoittanut 5 kirjaa Office-ohjelmien sujuvasta käytöstä.


Palaute aikaisemmista koulutuksista:

"Erinomainen kouluttaja, ei ole suotta kehuttu. Selkeäsanainen ja osaa asian." "Selkosanainen ja ääninen kouluttaja, helppo seurata koulutusta. Ei turhia jaaritteluja ja täytesanoja."

"Erittäin selkeä, hyvä tempo."

"Kouluttaja selkeä ja hyväksi todettu."

(4.8)

Ilmoittautuminen

(Toimi heti - paikkoja rajoitetusti!)


Kyllä, ilmoittaudun Tehtävienhallinnan kikat ja konstit -koulutukseen
29.09.2020, klo 13:00 - 14:30

 
Hlö(ä)

Uusi webinaarikoulutus!