Uusi tietopaketti ja käytännön työkaluja tekoälyn hyödyntämiseksi!

Tekoälystä on puhuttu viime aikoina paljon. Olet kenties miettinyt, miten voisit hyödyntää ChatGPT:tä yrityksesi markkinoinnissa ja luoda kuvia sekä videoita Midjourneyllä tai jollain muulla tuhansista työkaluista. Tekoäly taipuu moneen ja olemme nähneet vasta pintaraapaisun. Tule oppimaan perusteet tekoälyn käytöstä ja valjasta kone avuksesi yrityksesi markkinointiviestinnän tekemiseen.

Tämä webinaari antaa sinulle perustiedot tekoälystä ja käytännön vinkit sen käyttöön markkinoinnissa. Opit, miten tekoälyä voidaan hyödyntää esimerkiksi markkinoinnin ja mainonnan ideoinnissa, suunnittelussa sekä sisällöntuotannossa.


Kenelle

Webinaari on suunnattu yrittäjille, markkinoijille ja kaikille, jotka haluavat pysyä ajan tasalla tekoälyn tuomista mahdollisuuksista liiketoiminnassa sekä markkinoinnissa.


Hyödyt

Tässä webinaarissa opit perusteet tekoälyn hyödyntämisestä markkinoinnissa. Saat konkreettisia vinkkejä työkaluista, joita hyödyntää ja kattavan tietopaketin tekemisen tueksi. Webinaarin jälkeen osaat hyödyntää ja käyttää verkon erilaisia tekoäly-työkaluja osana markkinoinnin tekemistä.


Sisältö

Tekoälyn perusteet lyhyesti

  • Mihin se soveltuu ja mihin ei
  • Työkaluja on tuhansia – tässä parhaat tällä hetkellä

Tekoäly markkinoinnissa

  • Oivalluksia tekoälyn avulla
  • Tekoäly ideointikaverina ja analyytikkona
  • Sisällöntuotantoa ja copytekstejä tekoälyllä
  • Kuva- ja videotuotanto tekoälyn avulla

Tekoäly ja tekijänoikeudet

Ajatuksia tekoälyn tulevaisuudesta

Aikaa kysymyksille


Ajankohta: 14.2.2024 klo 13:00 – 14:30
– voit katsoa webinaarin myös tallenteena myöhemmin

Webinaarikoulutuksen hinta: 247 euroa / hlö (+ alv 24 %)
– sisältää livewebinaarin ja tallenteen sekä koulutusmateriaalin. Webinaarin tallenne on osallistujien katsottavissa 2 kk ajan koulutuksen jälkeen. Saat linkin sähköpostiisi livetilaisuuden jälkeen.

Ryhmäetuhinta: 227 euroa / hlö (+ alv 24 %), kun samasta organisaatiosta on kaksi osallistujaa, 197 euroa / hlö (+ alv 24%), kun samasta organisaatiosta on kolme tai useampi osallistujaa.

Laskutus tapahtuu, kun koulutuksen toteutuminen varmistuu.


Ilmoittautumisen peruutusehdot:
Jos osallistuminen peruutetaan myöhemmin kuin 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua, veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.

Jussi Saunamäki

Tekoäly markkinoinnissa (90 min)

Kouluttajana toimi dataohjatun markkinoinnin johtaja, Grapevinen osakas Jussi Saunamäki, joka on viime aikoina kokeillut laajasti erilaisia tekoälypohjaisia työkaluja osana markkinoinnin tekemistä. Hän jakaa kanssasi parhaita käytäntöjä ja vinkkejä, joiden avulla voit ottaa tekoälyn käyttöön oman yrityksesi markkinoinnissa. Konkretia-takuu! Kouluttaja ei ole tekoälytutkija vaan markkinoija, joka suhtautuu tekoälyyn uteliaan kiinnostuneesti.

Grapevine on 2009 perustettu helsinkiläinen digimarkkinointitoimisto, joka rakentaa rakastettavia brändejä. Markkinointistrategiat, sosiaalinen media, digimainonta, sisältömarkkinointi ja kouluttaminen ovat grapevinelaisten ydinosaamista.


Palaute aikaisemmista koulutuksista:

“Kouluttaja osasi aiheen hyvin!”

“Jotain tuttua ja jotain uutta sekä paljon hyviä vinkkejä kuinka lähteä kehittämään omaa toimintaa.”

“Webinaari toimi erittäin hyvin teknisesti ja kouluttaja osasi kouluttaa verkon välityksellä hyvin.”

“Kouluttaja on erittäin selväsanainen ja tahti on juuri sopiva.”

(4.8)

 

Koulutus jo pidetty. Ilmoittautuminen sulkeutunut.