TikTok haastaa Instagramin vai onko jo paikoin ohittanutkin sen?

Kun organisaatiosi haluaa lisätä vaikuttavuutta, on sosiaalisen median viestinnän kehittäminen avainroolissa. Sosiaalisen median käyttö on kasvanut pandemian aikana 43%.

TikTok on noussut paikoin ohi Instagramin ja käyttäjämäärät ovat huimassa kasvussa Suomessa ja muualla. TikTok on ennen kaikkea sosiaalisen median videopalvelu – ensin ehkä nuorille, mutta innostaa nyt aikuisiakin.
Miten TikTokissa tuotetaan lyhyitä videoklippejä?
Miten voit nousta vaikka kansainväliseksi viraaliksi?

Kuinka pidät yllä organisaation tai yrityksen omaa TikTok kanavaa?
– Tähän on pakko tutustua ja miettiä yritysten ja organisaatioiden mahdollisuuksia.


Kenelle
Koulutus on tarkoitettu kaikille sosiaalisessa mediassa viestiville. Esimiehille ja päättäjille, kehittämisen parissa toimiville, markkinoinnille ja myynnille, asiantuntijoille. Julkisen, yksityisen ja kolmannen sektorin parissa toimiville.


Hyödyt
– Opit kuinka TikTok toimii: videoiden luomisen TikTokin omalla editorilla ja niiden julkaisemisen sekä toisten käyttäjien videoiden katselemisen.
– Tiedät, kuinka valitset ja teet TikTok-videoita oikealle kohderyhmälle, mitä sisältöjä ja julkaisemisen keinoja käytät.
– Opit myös TikTok somestrategiaa, sisältösuunnittelua ja TikTok-kanavan hallintaa. Miten mittaat tekemistä ja hyödynnät TikTokkia yrityskäytössä? Minkälaisia sidosryhmiä tavoitat?
– Saat esimerkkejä TikTok-kanavan viestimistä.

Tässä koulutuksessa opit uutta TikTokista. Analysoimme sekä tekemistä että tuloksia. TikTok on oivallettava: sosiaalisen median luonteeseen kuuluu nopeatempoisuus, mutkattomuus, huumorikin sekä rohkeus.


Sisältö

TikTok lyhyesti, minkälainen kanava?
– Kohderyhmät, käyttäjämäärät
– Ilmiöt. Mikä on suosittua?

TikTok yritysten ja organisaatioiden näkökulmasta
– Strategia ja tavoitteet

Kenelle ja kuinka yritys voi viestiä TikTokissa?

TikTokin mahdollisuudet yritykselle
– Sisällön suunnittelu
– Analysointi ja mittaaminen

Mitä on otettava huomioon sisällön suunnittelussa?
– Sisältötyypit ja videot
– Sitouttaminen ja konversiot

Kanavan tarjoamat työkalut ja muut työkalut

Maksettu mainonta, TikTok-mainonta

Esimerkkejä

Aikaa kysymyksille


Ajankohta:
9.2.2022
klo 13:00 – 14:30
– voit katsoa webinaarin myös tallenteena myöhemmin

Hinta: 
197 euroa / hlö + alv 24 %.
– sisältää livewebinaarin ja tallenteen sekä koulutusmateriaalin. Webinaarin tallenne on osallistujien katsottavissa 6 kk koulutuksen jälkeen. Saat linkin sähköpostiisi livetilaisuuden jälkeen.

Ryhmäetuhinta:
177 euroa / hlö + alv 24 %, kun samasta organisaatiosta on vähintään kaksi osallistujaa.


Ilmoittautumisen peruutusehdot:
Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.

Jarkko Koivuniemi 

Tieto- ja teknologia-asiantuntija Jarkko Koivuniemi on kouluttanut, sparrannut ja konsultoinut yrityksiä ja organisaatioita yli 20 vuotta eri aiheista monilla eri tulokulmilla. Tällä hetkellä fokus on tiedonhallinnassa, liiketoiminnan kehittämisessä ja teknologiassa.


Palaute aikaisemmista koulutuksista:

"Kerroin juuri esimiehelleni, että olipa innostava kouluttaja ja vielä tiedonhallinnasta"

"Olettepa löytäneet erinomaisen kouluttajan"

"Kouluttaja on taitava"

(4.8)

Ilmoittautuminen

(Toimi heti - paikkoja rajoitetusti!)


Kyllä, ilmoittaudun TikTok yrityksille ja organisaatioille (90 min) -koulutukseen
09.02.2022, klo 13:00 - 14:30

 
Hlö(ä)

Uusi webinaarikoulutus!