Meistä jokaisella on oma tapamme puhua ja ilmaista itseämme. Puhetapamme on merkittävä osa persoonallisuuttamme. Jokainen yritys puhuu omalla tavallaan, silti vain harvalla yrityksellä äänensävyä on määritelty, dokumentoitu ja viety käytäntöön.

Yrityksen äänensävy on tapa johtaa brändiä, siinä missä visuaalinen ilme ja sitä määrittelevä graafinen ohjeistokin.

Webinaarissa tutustutaan esimerkkien avulla äänensävyn mahdollisuuksiin brändityökaluna ja annetaan eväitä yrityksen oman äänensävyn löytämiseen, dokumentoimiseen ja implementoimiseen.


Kenelle

Markkinoinnista ja viestinnästä vastaaville, sisällöntuottajille ja mainonnan tekstisuunnittelijoille, joita kiinnostaa yhtenäistää yrityksen omaa äänensävyä ja helpottaa kaikkien yrityksessä tekstiä tuottavien työtä.


Hyödyt

Puolentoista tunnin aikana näet innostavia esimerkkejä yrityksistä, joille äänensävystä on muodostunut merkittävä osa brändiä. Opit tavat, joilla löydät oman yrityksesi äänensävyn ja saat muutkin yrityksessäsi kokemaan sen merkitykselliseksi.


Sisältö

  • Mitä tone of voice tarkoittaa?
  • Mitä hyvin määritellyllä äänensävyllä voi saavuttaa?
  • Miten äänensävy määritellään?
  • Case-esimerkkejä inspiraatioksi
  • Aikaa kysymyksille

Ajankohta: 17.2.2022 klo 10:00 – 11:30 
– voit katsoa webinaarin myös tallenteena myöhemmin.

Webinaarikoulutuksen hinta: 197 euroa (+ alv 24 %)
– sisältää livewebinaarin ja tallenteen sekä koulutusmateriaalin. Webinaarin tallenne on osallistujien katsottavissa 6 kk koulutuksen jälkeen. Saat linkin sähköpostiisi livetilaisuuden jälkeen.

Ryhmäetuhinta: 177 euroa / hlö + alv 24 %, kun samasta organisaatiosta on vähintään kaksi osallistujaa.


Peruutusehdot:

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.

Mikko Eskelinen

Mikko Eskelinen työskentelee strategina Grapevinessa. Mikko on toiminut pitkään mainonnan tekstisuunnittelijana ja toimitusjohtajana mainostoimistoissa sekä markkinointi- ja viestintäpäällikkönä mainostajan palveluksessa. Mikko omaa laajan kokemuksen tekstistä osana brändiä ja sen johtamista. Vaikka verkkomarkkinoinnissa yksittäisen tekstin rooli onkin muuttunut hakukoneiden myötä, Mikko syttyy sisällöille, joista näkyy kirjoittajan innostus aiheeseen sekä kunnioitus lukijaa kohtaan.


(4.8)

Ilmoittautuminen

(Toimi heti - paikkoja rajoitetusti!)


Kyllä, ilmoittaudun Tone of voice – miksi yrityksellä tulisi olla oma äänensävy -koulutukseen
17.02.2022, klo 10:00 - 11:30

 
Hlö(ä)

Suositun webinaarikoulutuksen uusinta!