Twitterillä tavoitat kuulijat nopeasti

Organisaatioiden ja eri toimialojen viestinnän kehittäminen on avainroolissa vaikuttavuuden lisäämisessä mm. pandemia-aikana. Viestinnän resurssit ovat rajallisia ja sosiaalisen media pitää saada haltuun esim. Twitterin osalta.

Kuinka valita sisältö, mitä sisältöjä ja julkaisemisen keinot? Webinaarissa opitaan sisältösuunnittelua ja Twitterin hallintaa. Miten tekemistä mitataan ja hyödynnetään? Miten sidosryhmät tavoitetaan? Tässä webinaarissa käydään läpi erilaisia esimerkkejä mm. monitorointia ja asiakaspalvelua Twitterillä.

Sosiaalinen media on alati muuttuva, miten toimintaympäristö muuttanut esim. pandemian aikana? Tässä webinaarissa opitaan uutta, analysoida tekemistä ja tuloksia. Johdon ja asiantuntijoiden on oivallettava, että sosiaalisen median luonteeseen kuuluu nopeatempoisuus, mutkattomuus, huumorikin sekä rohkeus.

Miten käyttää Twitteriä oikein ja kevyemmin kohti parempia tuloksia?


Kenelle

Webinaari on tarkoitettu kaikille sosiaalisessa mediassa viestiville, esimiehille ja päättäjille, kehittämisen parissa toimiville, it-hallinnolle ja -asiantuntijoille. Julkisen-, yksityisen ja kolmannen sektorin parissa toimivat. Kaikille, jotka ylläpitävät tai haluavat viestiä Twitterissä.

Olet alussa tai ehkä twiitannutkin jo hetken. Saat vinkkejä Twitterin käyttöön asiantuntijan työssä ja organisaation viestinnässä. Webinaarissa käymme läpi someviestintää myös muutoksen aikoina.


Sisältö

Asiantuntijoiden Twitterin käyttö

  • oman viestinnän sävy ja kyvykkyys poikkeusaikoina
  • monitorointi ja analytiikka, miksi, ja mitä hyötyä?
  • Somen ja Twitter käyttö: uutisia, seurantaa vai keskustelua?
  • ajankäyttö ja julkaisufrekvenssi

Asiantuntijan viestintävinkit Twitteriin ja yhteydet muihin kanaviin

Twitter osana organisaation viestintää

  • Twitter-kanavan luominen ja bio, käyttöönotto ja tavoitteet
  • seuraaminen ja seuraajat, näkyminen verkkopalveluissa

Millainen kanava ja mitä viestiä?

Muutos, riski- ja kriisiviestintä sosiaalisessa mediassa

  • esimerkkejä hyvästä ja huonosta

Oma ja organisaatioviestintä rinnakkain

  • kokonaiskuva vs. yksilö
  • viranomaisten materiaali ja hyödyntäminen sosiaalisessa mediassa
  • monitorointi ja analytiikka

Huomioita hyvästä Twitter-viestijästä

Viestintätiimi ja kriisiviestintäsuunnitelma

Esimerkkejä: kriisiviestinnän todellisuus

Millainen twiitti toimii erilaisissa viestintätilanteissa?

Esimerkkejä

Aikaa kysymyksille


Ajankohta: 10.11.2021 klo 13:00 – 14:30
– voit katsoa webinaarin myös tallenteena myöhemmin

Hinta: 197 euroa / hlö + alv 24 %.
– sisältää livewebinaarin ja tallenteen sekä koulutusmateriaalin. Webinaarin tallenne on osallistujien katsottavissa 6 kk koulutuksen jälkeen. Saat linkin sähköpostiisi livetilaisuuden jälkeen.

Ryhmäetuhinta177 euroa / hlö + alv 24 %, kun samasta organisaatiosta on vähintään kaksi osallistujaa.


Peruutusehdot:
Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.

Jarkko Koivuniemi 

Twitter-osaaminen muutosviestinnässä

Tieto- ja teknologia-asiantuntija Jarkko Koivuniemi on kouluttanut, sparrannut ja konsultoinut yrityksiä ja organisaatioita yli 20 vuotta eri aiheita eri tulokulmilla. Tällä hetkellä fokus on tiedonhallinnassa, liiketoiminnan kehittämisessä ja teknologiassa.


Palaute aikaisemmista koulutuksista:

"Kerroin juuri esimiehelleni, että olipa innostava kouluttaja ja vielä tiedonhallinnasta"

"Olettepa löytäneet erinomaisen kouluttajan"

"Kouluttaja on taitava"

(4.8)

 

Koulutus jo pidetty. Ilmoittautuminen sulkeutunut.