Hybridi, webinaari, verkkokoulutus, etävalmennus, etäopiskelu, verkkotyöskentely, mikä lie?

Onko verkkotyöskentely sinun uusi normaali?

Pohditko, mitä kaikki sen ympärillä vilisevät termit tarkoittavat? 

Mietitkö lisäksi, miten verkkotyöskentelyn työtapoja voisi yhdenmukaistaa?

Tämä webinaarikoulutus on tiivis 90 minuutin tietopaketti, johon voit osallistua ja myös itse vaikuttaa sisällön painopisteisiin poll-vaihtoehtokysymysten ja chatin välityksellä.

Verkkotyöskentely on luonut monille uusia mahdollisuuksia, mutta myös aiheuttanut haasteita sekä tuonut uusia kipupisteitä. Tule mukaan kuulemaan ajankohtaisista termistöistä ja ratkaisemaan muutoksessa olevaa verkkotyöskentelyn sillisalaattisanastoa ja työskentelyä selvemmäksi.


Kenelle

Webinaari sopii erinomaisesti työelämän eri rooleissa oleville henkilöille, jotka haluavat oppia ymmärtämään enemmän verkkotyöskentelystä ja sen termistöstä. Asiantuntijoille, esimiehille, kehittäjille, avainhenkilöille, johtajille, kouluttajille, oppijoille, kaikille osaamisen ylläpidosta kiinnostuneille ammattilaisille.


Hyöty osallistujille

  • Opit tuntemaan verkkotyöskentelyn keskeiset termit ja sitä kautta kehittämään oman organisaation verkkotyöskentelyn termistöä
  • Opit ymmärtämään, millaisia mahdollisuuksia ja haasteita verkkotyöskentely tuo mukanaan
  • Saat käytännön vinkkejä siitä, miten voit kehittää omaa verkkotyöskentelyäsi tai organisaation verkkotyöskentelyä

Ohjelma 

Verkkotyöskentely

  • Mitä verkkotyöskentely tarkoittaa?
  • Verkkotyöskentelyn keskeiset termit
  • Verkkotyöskentelyn hyödyt ja haasteet
  • Miten tästä eteenpäin?
  • Webinaarin aikana on aikaa kysymyksille

Ajankohta: 18.2.2021 klo 10.00 – 11.30 
– voit katsoa webinaarin myös tallenteena myöhemmin

Webinaarikoulutuksen hinta: 197 euroa / hlö + alv 24 %.
– sisältää livewebinaarin ja tallenteen sekä koulutusmateriaalin. Webinaarin tallenne on osallistujien katsottavissa 6 kk koulutuksen jälkeen.

Ryhmäetuhinta:
177 euroa / hlö + alv 24 %, kun samasta organisaatiosta on vähintään kaksi osallistujaa


Peruutusehdot:
Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.

Krista Keränen

Verkkotyöskentelyn termistöt tutuksi

Krista Keränen on palveluliiketoiminnan ja koulutuksen ammattilainen yli 20-vuoden kokemuksella. Kristan vahvuutena on ammatillisen osaamisen lisäksi ihmisten innostaminen ja energisointi.

Krista on palveluliiketoiminnan ja koulutuksen ammattilainen. Tähän mennessä Krista on vetänyt yli 500 koulutusta/ konsultointiprojektia/ työpajaa liittyen palveluliiketoiminnan kehittämiseen ja vastannut useiden innovaatioprojektien toteuttamisesta. Näihin teemoihin liittyen Kristalla on paljon kokemusta ja osaamista erityisesti verkossa vedettävien kokouksien, koulutuksien sekä työpajojen osalta. Lisäksi Kristan pedagoginen osaaminen on vahva.

Krista on väitellyt yhteiskehittämisestä, palvelumuotoilusta ja palveluinnovaatioista Cambridgen yliopistossa 2015. Väitöskirjaprojektin aikana yhdessä tutkimustiimin kanssa Krista kehitti ja tuotteisti pelillisen CoCo Tool Kitin/ CoCo Cosmos-palvelumuotoilutyökalun. Lisäksi Krista on kehittänyt kohta lanseerattavan InnoBoost -pelin ja suunnittelut monenlaisia pellillisiä työkaluja työpajatyöskentelyyn.


(4.8)

 

Koulutus jo pidetty. Ilmoittautuminen sulkeutunut.