Kuvaus
TikTok haltuun yritykselle ja organisaatiolle.
TikTok-mainonta on täällä – miten sitä tehdään ja kenelle se sopii?
- TikTokin maine on nuorten tanssikanavissa ja huumorissa. Mutta kuinka paljon on käyttäjiä eri segmenteissä?
- Onko TikTok otettava viestinnän portfolioon ja kuinka se tapahtuu?
- Minkälaisille yrityksille tai brändeille TikTok sopii?
- Mitä relevanttia sisältöä TikTokkiin voisi viedä?
- Millaista sisällön kannattaisi olla?
Suomessa TikTokilla on yli miljoonaa kuukausittaista käyttäjää. Käyttäjistä Suomessa on 18-24 -vuotiaita lähes puolet, mutta skaala kasvaa vauhdilla varttuneempien käyttäjienkin joukossa.
Kenelle
Webinaari on tarkoitettu kaikille somea työssään käyttäville, asiantuntijoille, esimiehille ja päättäjille. Markkinoinnille, myynnille ja johdolle.
Kouluttaja
Tieto- ja teknologia-asiantuntija Jarkko Koivuniemi on kouluttanut, sparrannut ja konsultoinut yrityksiä ja organisaatioita yli 20 vuotta eri aiheista monilla eri tulokulmilla. Tällä hetkellä fokus on tiedonhallinnassa, liiketoiminnan kehittämisessä ja teknologiassa.
Sisältö
- Johdanto TikTokkiin
- lyhyet videot, muuta sisältöä?
- valmiit videot ja muokkaus
- orgaaninen vs maksettu sisältö TikTokissa
- markkinointi ja mainonta
- ero muihin kanaviin
- Minkälaista sisältöä ja kenelle?
- Käyttäjäsegmentit
- Mainonnan edut
- musiikki, huumori, liike
- Vaikuttavuus ja muistijälki
- Kohdenna asiakkaasi
- Ohjaus verkkosivulle
- TikTok Ads Manager
- Minkälainen sisältö toimii
- Mainosmuodot
- Mittaaminen ja analytiikka
- Muita työkaluja
Arviot
Tuotearvioita ei vielä ole.