Asiakkuuksien johtaminen 2022

147.00 +alv 24% 97.00 +alv 24%

Kuvaus

Asiakkuuksien johtamisen askeleet – miten asiakkuudet otetaan haltuun!

Asiakkuuksien johtaminen on strateginen tapa johtaa yrityksen asiakaspääomaa. Jatkuvassa muutoksessa olevassa markkinassa menestymisen nopein keino on kaivautua sinne mistä kaikki lähtee; asiakkaasta ja asiakkaan tarpeista.

Ostokäyttäytyminen muuttuu ja kilpailua tulee uusilta tahoilta. Markkinointiautomaatio ja digitaaliset keinot eivät auta, ennen kuin yrityksen asiakkuuksia johdetaan systemaattisesti ja ammattimaisesti.

Asiakaskokemus ratkaisee – yrityksen on kirkastettava toimintamalli, jolla se hallitsee ja johtaa asiakkuuksiaan nyt ja tulevaisuudessa.

Tervetuloa kuulemaan asiantuntijapuheenvuoro ja löytämään konkreettisia keinoja, joilla voit luoda Asiakkuuksien johtamisen toimintamallin omaan yritykseesi.


Kenelle

  • Yritysjohto, asiakkuuksista, myynnistä tai markkinoinnista vastaavat henkilöt
  • Asiantuntijat, asiakasvastuulliset ja asiakkuuksien kehittämiseen osallistuvat henkilöt

Hyödyt

  • Tässä tiiviissä webinaarikoulutuksessa saat hyvän näkemyksen asiakkuuksien strategisesta johtamisesta.
  • Saat konkreettisia keinoja asiakasjohtamisen toimintamallin rakentamiseen omaan yritykseesi tai vastuualueellesi.
  • Perehdytään asiakaspääoman systemaattiseen johtamiseen.

Kouluttaja

Juha Porkka, MBA, on johtamisen ja myynnin asiantuntija. Hänellä on lähes kahdenkymmenen vuoden kokemus valmentamisesta ja muutosprosessien läpiviemisestä pk-yrityksistä pörssiyrityksiin.

Juha on kirjoittanut kirjan Asiakkuuksien ja myynnin johtaminen ja hän työskentelee perustamassaan Business Performance Finland Oy:ssä.


Ohjelma

  • Miksi asiakkuuksien johtaminen on menestystekijä?
  • Asiakaspääoman strateginen johtaminen
  • Minkälaiset asiakkuudet ovat meille parhaimpia?
  • Asiakkuudet, joista saadaan paras tuotto
  • Asiakkuuksien rakentuminen – prospektista avainasiakkaaksi
  • Asiakashoitomallit, joilla konkretisoidaan toimintamallit eri segmenteille
  • Myyntiprosessi vai asiakasprosessi?
  • Asiakkuuksien johtamismalli ja mittarit
  • Miten asiakkuudet otetaan haltuun!

Arviot

Tuotearvioita ei vielä ole.

Vain kirjautuneet asiakkaat -jotka ovat ostaneet tuotteen- voivat kirjoittaa tuotearvion.