Kuvaus
Keinoja ja tekniikoita Instagramin käyttämiseen organisaation näkökulmasta.
Kanavana Instagram on monipuolinen työkalu myös yrityksille. Se mahdollistaa kohdennetun mainonnan tehokkaan toteuttamisen, lisää tunnettuutta, helpottaa kohderyhmän löydettävyyttä sekä lisää jo asiakkaina olevien kuluttajien sitoutuneisuutta.
Instagram sopii markkinointiin ja ajankohtaisen tiedon viestintään. Tämä webinaari auttaa organisaatioita viestimään ja markkinoimaan palveluitaan sosiaalisen median kanavassa Instagramissa.
Kenelle
Webinaari on tarkoitettu kaikille somea työssään käyttäville, verkkokauppiaille, yrittäjille, asiantuntijoille, esimiehille ja päättäjille.
– Sisällöntuottajat ja bloggarit, markkinointi ja myynti.
Hyödyt
– Jokaisen yrityksen kannattaa ehdottomasti ottaa Instagram-yritystili käyttöön.
– Instagram on erinomainen kanava tavoittaa ihmisiä sekä luoda omaa brändiä.
– Perusidea on kuvien ja videoiden julkaiseminen. Ne keräävät seuraajia ja näkyvyyttä, joka tarkoittaa potentiaalisesti ihmisiä eli asiakkaita.
– IG on visuaalinen paikka, jossa esitellään tuotteita ja palveluita.
Bonus
Mukana myös opas yritykselle IG perusteisiin.
Kouluttaja
Tieto- ja teknologia-asiantuntija Jarkko Koivuniemi on kouluttanut, sparrannut ja konsultoinut yrityksiä ja organisaatioita yli 20 vuotta eri aiheista eri tulokulmilla. Tällä hetkellä fokus on tiedonhallinnassa, liiketoiminnan kehittämisessä ja teknologiassa.
Sisältö
Johdanto: Sosiaalinen media ja Instagram
– Instagramin käyttäminen organisaation näkökulmasta
– Yritystili
– Hyödyt tai haittoja?
Markkinointi ja viestintä Instagramissa
– Sisältömarkkinointi
– Inbound-markkinointi
– Sosiaalinen myynti
Instagramin määritelmä ja julkaisutyökalut
– Instagram-syöte, Stories, IGTV, Reels
– Instagram Guides
Instagram yrityksen käytössä ja yritystili
– BIO
– Mikä toimii tai mikä ei?
– Sisältö, toiminta, kohderyhmät, hashtagit
– Kommentointi ja tykkääminen, sitouttaminen
Analytiikan ja datan seuranta
Instagram-markkinointi
– Orgaaninen näkyvyys
– Maksettu mainonta
IG vs TikTok, kumpi parempi?
Vaikuttajamarkkinointi
Esimerkkejä ja harjoituksia
Aikaa kysymyksille
Arviot
Tuotearvioita ei vielä ole.