Myyminen ja asiakastyö etänä – hyödynnä etäpalaverit tehokkaasti!

197.00 +alv 24%

Kuvaus

Teams tai Zoom – miten myynti ja asiakastyö hoituu etänä?

Myyntiorganisaatiot ovat yllättäen uuden haasteen edessä, kun asiakastapaamiset tehdään etätyönä. Varmuutta normaaliin paluusta ei ole ja etäpalaverit esimerkiksi Teamsin avulla ovat joka tapauksessa tulleet jäädäkseen myyntityöhön. Osa myyntiorganisaatioista käyttää sitä jo nyt ainoana myyntikanavana ja osa miettii etätapaamisia myös jatkossa tehokkaana vaihtoehtona.

Etätapaamisissa on kuitenkin haasteita, koska vaikuttaminen ja myyminen on hankalampaa. Asiakkaan on helppo siirtää päätöksentekoa myöhemmäksi ja etätapaamisista voi tulla latteita kahvikuppikeskusteluita. Myös aktiivisuuden ja motivaation tasainen ylläpito on haasteena, kun töitä tehdään kotoa käsin.

Etätyössä on tärkeää hiottu myyntisanoma, sujuva ja asiantunteva esittäminen ja asiakkaan aktivointi.


Kenelle

Myyntijohto, myyjät ja asiantuntijat, sekä kaikki asiakkaita etänä kohtaavat henkilöt.


Tämän webinaarin hyödyt

Webinaarin tavoitteena on antaa konkreettisia keinoja, joilla menestyt myynnissä yhtä hyvin tai paremmin kuin aiemminkin! Tilaisuuden avulla pystyt toteuttamaan tehokkaista tapaamisia ja saat itsellesi keinoja, joita sinä ja organisaatiosi voitte hyödyntää myös jatkossa asiakaskohtaamisissa ja tehostaa myyntityötänne esim. Teamsin tai Zoomin kautta.


Kouluttaja

Juha Porkka, MBA, on johtamisen ja myynnin asiantuntija. Hänellä on lähes kahdenkymmenen vuoden kokemus valmentamisesta ja muutosprosessien läpiviemisestä pk-yrityksistä pörssiyrityksiin.

Juha on kirjoittanut kirjan Asiakkuuksien ja myynnin johtaminen ja hän työskentelee perustamassaan Business Performance Finland Oy:ssä.


Ohjelma

Webinaari 1

  • Miten saat etätapaamisesta innostavan ja kiinnostavan?
  • Miksi asiakas ostaa juuri Sinulta?
  • Tehokas asiakasviesti etämyynnissä – mikä on meidän törkeä lupaus?
  • Miten aktivoin asiakasta ja saan hyväksymiä?
  • Miksi asiakkaaseen kannattaa olla yhteydessä, vaikka ostoja ei nyt tapahdu?
  • Hyvä esitysmateriaali ja sen käyttäminen etäpalaverissa
  • Oman asiakasviestin ja esityksen terävöittäminen välitehtävänä

Webinaari 2

  • Oma innostus ja muut vaikuttamisen keinot etämyynnissä
  • Mitä jos päättäjiä tai vaikuttajia on useampia samassa etäpalaverissa?
  • Mitä teen, kun asiakas siirtää etenemistä tulevaisuuteen?
  • Välitehtävänä tehdyn asiakasviestin sparraus
  • Ajankäyttö ja systematiikka etämyyjänä
  • Teamsin tai Zoomin käyttö etäpalaverissa
  • Yhteenveto tilaisuuksista

Arviot

Tuotearvioita ei vielä ole.

Vain kirjautuneet asiakkaat -jotka ovat ostaneet tuotteen- voivat kirjoittaa tuotearvion.