Kuvaus
Haaste vai mahdollisuus? Koronan aiheuttama digiloikka vaikuttaa myös palvelumuotoiluun.
Korona-epidemia muutti maailmaa radikaalisti. Tässä uudessa tilanteessa täytyy organisaatioiden kyetä mukauttamaan toimintaansa asiakkaiden muuttuneisiin tarpeisiin. Palvelumuotoilu on loistava tapa kehittää palveluita myös digitaalisesti vastaamaan asiakkaiden odotuksia.
Kriisistä selviävät parhaiten ketterät ja asiakasorientoituneet organisaatiot.
Tässä webinaarissa keskitymme palvelumuotoilun tarjoamiin mahdollisuuksiin digiajassa. Miten kehität palveluita digitaalisesti ja etänä vastaamaan muuttunutta tilannetta ja asiakkaiden tarpeita? Käymme läpi mm. digitaalista asiakasymmärryksen hankintaa, etänä järjestettävää yhteiskehittämistyöpajaa sekä muita palvelumuotoilun menetelmiä digiajassa.
Webinaarista saat hyviä vinkkejä palvelumuotoilun haasteiden ratkaisemiseen poikkeusajassa sekä palvelumuotoilun digitaaliseen hyödyntämiseen omassa organisaatiossasi.
Kenelle
Kaikille palveluiden suunnittelun ja kehittämisen parissa työskenteleville sekä asiakasrajapinnassa toimiville. Sopii erityisen hyvin esim. palvelupäälliköille, kehityspäälliköille ja asiakaspalvelupäälliköille sekä myös liiketoiminnasta vastaaville ja yrittäjille.
Hyöty
- Löydämme ratkaisuja Koronan aiheuttamiin palvelumuotoilun haasteisiin
- Kuulet, miten palvelumuotoilua voi hyödyntää digiajassa
- Saat vinkkejä siihen, miten asiakasymmärrystä voi hankkia digitaalisesti
- Opit, miten järjestät yhteiskehittämistyöpajan etänä
- Saat vinkkejä erilaisista digitaalisista työkaluista, joita voit hyödyntää palvelumuotoilussa
Kouluttaja
KTM, Pol.kand. Mira Kivistö ConTe Oy:stä on kokenut toiminnan kehittäjä, jonka missiona on auttaa organisaatioita hyödyntämään potentiaaliaan haluttujen tavoitteiden ja tulosten saavuttamiseksi. Palvelumuotoilua Mira on opiskellut mm. Italiassa ja Suomessa. Koronan tultua hän on vetänyt esim. yhteiskehittämistyöpajoja etänä.
Mira on toiminut arvioijana sekä Suomen Laatupalkintokilpailussa että Suomen Innovaatiokilpailussa. Hänellä on kokemusta sekä ulkoisena (esim. Aalto yliopiston Nanofab) että sisäisenä (mm. Finnair) kehittäjänä toimimisesta. Kouluttajana Mira on saanut positiivista palautetta mm. innostavuudestaan ja käytännönläheisyydestään.
Sisältö
- Palvelumuotoilu Koronan aiheuttamassa poikkeustilanteessa
- Palvelumuotoilun uudet mahdollisuudet digiajassa
- Miten hankkia asiakasymmärrystä digitaalisin keinoin
- Yhteiskehittämistyöpaja etänä
- Käytännön vinkit palvelumuotoilun hyödyntämiseen digiajassa
Arviot
Tuotearvioita ei vielä ole.