Palveluprosessit kuntoon

147.00 +alv 24%

Kuvaus

Tehoa liiketoimintaan palveluprosessien kautta!

Liiketoiminnan tehostamisen ja toiminnan näkyväksi tekemisen vaikeus on haasteellista. Jatkuvasti muuttuvassa tilanteessa ei välttämättä ole riittäviä työkaluja kehittämiseen ja analysointiin. Tarvitaan lisää osaamista, mitattavia työkaluja ja läpinäkyviä prosesseja johtamisen tueksi.

Hyvin rakennettu palveluprosessi tehostaa liiketoimintaa, sitouttaa työntekijöitä, mahdollistaa toiminnan mittaamisen johtamisen tukena.

Tämän webinaarikoulutuksen jälkeen ymmärrät palveluprosessien merkityksen toiminnan kehittämisessä, opit visualisoinnilla löytämään toiminnan pullonkaulat ja kehittämisen kohteet. Tässä webinaarikoulutuksessa tutustut palveluprosessien kokonaisuuteen, visualisointiin ja mittaamiseen. Opit niiden merkityksen liiketoiminnan tehostamisessa ja kehittämisessä.


Kenelle

Palveluliiketoiminnan kentässä toimivat asiantuntijat, yritykset ja yhteisöt.


Hyödyt

Tämän webinaarin tavoitteena on ymmärtää palveluprosessien merkitys toiminnan kehittämisen kokonaisuudessa. Opitaan kuvaamaan toimintaa visuaalisesti ja tunnistetaan toiminnan pullonkaulat. Palveluprosessien mittaamisen kautta saadaan työkaluja ja konkretiaa johtamiseen.


Kouluttaja

Anu Rantanen on työskennellyt esihenkilönä parikymmentä vuotta niin yksityisellä kuin julkisellakin sektorilla. Suuret rakennemuutokset ja toiminnan kehittäminen tullut noina vuosina tutuiksi. Viimeiset noin kymmenen vuotta Anu on toiminut lehtorina korkeakoulusektorilla, pääaineina johtaminen ja palveluprosessien kokonaisuus. Anulla on kokemusta käytännön työstä sekä lisäksi laaja teoreettinen tausta asioiden lähestymiseen.


Ohjelma

  • Käsitteistöä palveluprosesseihin liittyen
  • Toiminnan kehittämisen kokonaisuus
  • Palveluprosessien visualisointi
  • Mittaamisen kokonaisuus
  • Esimerkkejä ja käytännön vinkkejä

Arviot

Tuotearvioita ei vielä ole.

Vain kirjautuneet asiakkaat -jotka ovat ostaneet tuotteen- voivat kirjoittaa tuotearvion.