Kuvaus
Miten käyttää someviestintää oikein ja ketterämmin kohti parempia tuloksia?
Sosiaalinen media on alati muuttuva. Miten toimintaympäristö on muuttunut esim. pandemian aikana?
Yritysten ja organisaatioiden viestinnän kehittäminen on avainroolissa.
Sosiaalisen median kasvu on ollut globaalisti huimat 43% ja verkkoliiketoiminta on nytkähtänyt 510 vuotta eteenpäin. Kuitenkin viestinnän resurssit ovat rajallisia ja sosiaalisen media pitää saada haltuun.
Tässä webinaarissa opitaan uutta sosiaalisen median työvälineistä, miten analysoida tekemistä ja tuloksia.
Kenelle
Webinaari on tarkoitettu kaikille sosiaalisessa mediassa viestiville tai viestimään ryhtyville, esimiehille ja päättäjille, kehittämisen parissa toimiville, it-hallinnolle ja -asiantuntijoille. Organisaation viestinnän ammattilaisille. Kaikille sektoreille ja toimialoille.
Hyödyt
- Kuinka valita viesteille oikeat kanavat eri työvälineille, mitä sisältöjä ja julkaisemisen keinot?
- Webinaarissa opitaan työvälineillä tapahtuvaa sisältösuunnittelua ja kanavien hallintaa.
- Miten tekemistä mitataan ja hyödynnetään eri somekanavilla? Miten sidosryhmät tavoitetaan?
- Webinaarissa käydään läpi eri somekanaviin viestimistä ja kanavien hallinnan keinoja erilaisilla työkaluilla.
Kouluttaja
Tieto- ja teknologia-asiantuntija Jarkko Koivuniemi on kouluttanut, sparrannut ja konsultoinut yrityksiä ja organisaatioita yli 20 vuotta eri aiheita eri tulokulmilla. Tällä hetkellä fokus on tiedonhallinnassa, liiketoiminnan kehittämisessä ja teknologiassa.
Sisältö
Social Media Management käytännössä
Sosiaalisen median hallintatyökalujen merkitys
- Perusviestintää vai tiimityötä
- Erot natiivikanavissa viestimiseen
Työvälineiden ominaisuuksia ja hyödyt
- Viestintä, ajastetut julkaisut, kuratointi
- Uutisvirtaan liittyvä keskustelu ja asiakaspalvelu
- Mittaaminen ja raportit
- Miksi tarvitaan somekuuntelua? (esimerkkejä)
- Sosiaalisen median seuranta ja datan analysointi
Sisällöntuotannon organisointi
- Sosiaalisen median dashboard ja monitorointi
- Tavoitteet, mittarit ja raportointi
- Organisaatiokuvan rakentaminen eri työvälineillä
- Viestiin sitouttaminen ja sitouttamisen ymmärtäminen
- Ajankohtaisen tiedon seuraaminen ja kuratointi eri välineillä
- Budjetti ja viestien boostaus
Yhteenveto TOP 20 työkaluista
- Plussat
- Miinukset
- Eroja löytyy, mitä?
- Tiimille tai toimistolle?
Muita työkaluja some-viestintään?
Arviot
Tuotearvioita ei vielä ole.