Parhaat sosiaalisen median hallintatyökalut

147.00 +alv 25,5%

Kuvaus

Miten käytät someviestintää oikein ja ketterämmin kohti parempia tuloksia?

Sosiaalinen media on alati muuttuva. Miten toimintaympäristö on muuttunut esim. pandemian aikana?

Avainroolissa on viestinnän kehittäminen, kun yritykset ja organisaatiot haluavat lisätä vaikuttavuuttaan.

Sosiaalisen median kasvu on ollut globaalisti huimat 43% ja verkkoliiketoiminta on nytkähtänyt 510 vuotta eteenpäin. Kuitenkin viestinnän resurssit ovat rajallisia ja sosiaalinen media pitää saada haltuun.

Tässä webinaarissa opit uutta sosiaalisen median työvälineistä. Opit myös, miten analysoit tekemistä ja tuloksia.


Kenelle
Webinaari on tarkoitettu kaikille sosiaalisessa mediassa viestiville tai viestimään ryhtyville. Esimiehille ja päättäjille, kehittämisen parissa toimiville, it-hallinnolle ja -asiantuntijoille. Organisaation viestinnän ammattilaisille. Kaikille sektoreille ja toimialoille.


Hyödyt
– Kuinka valitset viesteille oikeat kanavat eri työvälineillä? Mitä sisältöjä ja julkaisemisen keinoja käytät?
– Opit työvälineillä tapahtuvaa sisältösuunnittelua ja kanavien hallintaa.
– Miten mittaat ja hyödynnät tekemistä eri somekanavilla? Miten tavoitat sidosryhmät?
– Opit eri somekanaviin viestimisen ja kanavien hallinnan keinoja erilaisilla työkaluilla.


Kouluttaja

Tieto- ja teknologia-asiantuntija Jarkko Koivuniemi on kouluttanut, sparrannut ja konsultoinut yrityksiä ja organisaatioita yli 20 vuotta eri aiheista eri tulokulmilla. Tällä hetkellä fokus on tiedonhallinnassa, liiketoiminnan kehittämisessä ja teknologiassa.


Sisältö

Social Media Management käytännössä

Sosiaalisen median hallintatyökalujen merkitys
– Perusviestintää vai tiimityötä
– Erot natiivikanavissa viestimiseen

Työvälineiden ominaisuuksia ja hyödyt
– Viestintä, ajastetut julkaisut, kuratointi
– Uutisvirtaan liittyvä keskustelu ja asiakaspalvelu
– Mittaaminen ja raportit
– Miksi tarvitaan somekuuntelua? Esimerkkejä
– Sosiaalisen median seuranta ja datan analysointi

Sisällöntuotannon organisointi
– Sosiaalisen median dashboard ja monitorointi
– Tavoitteet, mittarit ja raportointi
– Organisaatiokuvan rakentaminen eri työvälineillä
– Viestiin sitouttaminen ja sitouttamisen ymmärtäminen
– Ajankohtaisen tiedon seuraaminen ja kuratointi eri välineillä
– Budjetti ja viestien boostaus

Yhteenveto TOP 20 työkaluista
– Plussat
– Miinukset
– Mitä eroja löytyy?
– Tiimille tai toimistolle?

Muita työkaluja some-viestintään

Arviot

Tuotearvioita ei vielä ole.

Vain kirjautuneet asiakkaat -jotka ovat ostaneet tuotteen- voivat kirjoittaa tuotearvion.