Kuvaus
Webinaarisarja, jossa on kaksi 1,5 h osiota, jotka kytkeytyvät kokonaisuudeksi.
Toimiiko Facebook-mainonta? Miten Facebookin mainostyökalua käytetään? Kenelle Instagramissa mainostetaan? Onko B2B-yrityksen järkeä mainostaa somessa? Miten mainoskampanja suunnitellaan ja toteutetaan? Miten mainosbudjetille saa parhaiten vastinetta?
Kenelle
Tämä webinaarisarja on juuri sinulle, joka haluat opetella mainostamaan tuloksellisesti sosiaalisessa mediassa. Olitpa sitten suuremman yrityksen yhteisömanageri tai oman yrityksesi ainoa markkinointivastaava, saat tästä koulutuksesta oleellisimmat tiedot ja taidot, joilla pääset kokeilemaan siipiäsi mainostyökalujen kanssa.
Hyödyt
Jotta voit vaikuttaa, sinun täytyy ensin tavoittaa. Sen tehdäksesi, tarvitset somessa timanttisen sisällön lisäksi maksettua ja tarkkaan kohdennettua mainontaa. Tämä käytännönläheinen webinaari tarjoaa vinkit tuloksellisen Facebook- ja Instagram-mainonnan saloihin ideoinnista ja suunnittelusta kohdentamiseen, optimointiin ja tulosten mittaamiseen ja raportointiin.
Käymme läpi mainontaa somessa sekä B2C- että B2B-näkökulmasta.
Kouluttaja
Kouluttajana toimii Virve Reinikka Grapevinesta.
Virve on digitaalisen markkinoinnin ammattilainen yli 10 vuoden kokemuksella. Virven intohimoja ovat mm. kuluttajakäyttäytyminen sekä brändin rakentaminen tarinoilla – joogan ja avantouinnin lisäksi. Virve toimii Grapevinessä asiakkuuspäällikkönä ja digimarkkinoinnin asiantuntijana, jonka työkenttä ulottuu konseptoinnista ja käytännön toteutuksista koulutuksiin. Virve uskoo, että asiat kannattaa aina tehdä mahdollisimman yksinkertaisesti, muttei yksinkertaisemmin.
Ohjelma
Osa 1. Facebook- ja Instagram-mainonnan perusteet
- Tuloksellinen somemarkkinointi, mitä se on?
- Suunnittelu, toteutus ja optimointi
- Eri mainosmuodot ja niiden tuloksellinen käyttö
- Kohdentamisen taito
- Mainostyökalujen toiminta käytännössä
Osa 2. Facebook- & Instagram -mainonnan jatko
- Tavoitteiden määrittely
- Mittaaminen teoriasta käytäntöön: Mittaa, analysoi ja kehity
- Sitä johdat (ja kehität), mitä mittaat
- Mitä pitäisi mitata ja miten?
- Mittaamisen käytäntö ja prosessi
- Facebook- ja Instagram-mainonnan työkalut
Arviot
Tuotearvioita ei vielä ole.