Tone of voice – miksi yrityksellä tulisi olla oma äänensävy

147.00 +alv 24%

Kuvaus

Meistä jokaisella on oma tapamme puhua ja ilmaista itseämme. Puhetapamme on merkittävä osa persoonallisuuttamme. Jokainen yritys puhuu omalla tavallaan, silti vain harvalla yrityksellä äänensävyä on määritelty, dokumentoitu ja viety käytäntöön.

Yrityksen äänensävy on tapa johtaa brändiä, siinä missä visuaalinen ilme ja sitä määrittelevä graafinen ohjeistokin.

Webinaarissa tutustutaan esimerkkien avulla äänensävyn mahdollisuuksiin brändityökaluna ja annetaan eväitä yrityksen oman äänensävyn löytämiseen, dokumentoimiseen ja implementoimiseen.


Kenelle

Markkinoinnista ja viestinnästä vastaaville, sisällöntuottajille ja mainonnan tekstisuunnittelijoille, joita kiinnostaa yhtenäistää yrityksen omaa äänensävyä ja helpottaa kaikkien yrityksessä tekstiä tuottavien työtä.


Hyödyt

Puolentoista tunnin aikana näet innostavia esimerkkejä yrityksistä, joille äänensävystä on muodostunut merkittävä osa brändiä. Opit tavat, joilla löydät oman yrityksesi äänensävyn ja saat muutkin yrityksessäsi kokemaan sen merkitykselliseksi.


Kouluttaja

Mikko Eskelinen työskentelee strategina Grapevinessa. Mikko on toiminut pitkään mainonnan tekstisuunnittelijana ja toimitusjohtajana mainostoimistoissa sekä markkinointi- ja viestintäpäällikkönä mainostajan palveluksessa. Mikko omaa laajan kokemuksen tekstistä osana brändiä ja sen johtamista. Vaikka verkkomarkkinoinnissa yksittäisen tekstin rooli onkin muuttunut hakukoneiden myötä, Mikko syttyy sisällöille, joista näkyy kirjoittajan innostus aiheeseen sekä kunnioitus lukijaa kohtaan.


Sisältö

  • Mitä tone of voice tarkoittaa?
  • Mitä hyvin määritellyllä äänensävyllä voi saavuttaa?
  • Miten äänensävy määritellään?
  • Case-esimerkkejä inspiraatioksi

Arviot

Tuotearvioita ei vielä ole.

Vain kirjautuneet asiakkaat -jotka ovat ostaneet tuotteen- voivat kirjoittaa tuotearvion.