Tulevaisuuden tapahtuma on tilaisuus

147.00 +alv 24%

Kuvaus

Millaisia ovat tulevaisuuden tapahtumat? Millaisiin tapahtumiin ja tilaisuuksiin ihmiset tarttuvat? Milloin ja millaisia tapahtumia kannattaa järjestää? Mitä tapahtumajärjestäjän täytyy osata muuttuneessa maailmassa? Miten  tapahtumamarkkinointi kehittyy ja mikä säilyy ennallaan tapahtuman suunnittelussa?

Osallistu ajankohtaiseen tapahtuma-alan webinaariin, jossa tarjotaan uudelleen jäsentyneitä ajatuksia, ideoita ja vinkkejä tapahtuman järjestämiseen muuttuneessa maailmassa. Saat kuvan siitä, mitkä asiat ovat muuttuneet ja mitkä ovat säilyneet ennallaan tapahtuman järjestämisessä. Lisäksi saat vahvistusta siihen, miksi tapahtumia kannattaa edelleen järjestää. Webinaarissa käsitellään myös millaisia, milloin ja kenelle tapahtumia kannattaa järjestää.

Kouluttajana toimii Helena Wallo, joka on valittu tapahtuma-alan sadan vaikutusvaltaisimman ihmisen joukkoon 2019. Tule mukaan tähän webinaarikoulutukseen ja tiedät mitkä asiat vanhasta tapahtumaosaamisesta säilyvät ja mitä uutta kannattaa opetella, sillä tulevaisuudessakin tapahtuma on tilaisuus!


Kenelle

  • Jokaiselle tapahtumajärjestäjälle, toimit sitten inhouse-tapahtumajärjestäjänä tai toimistossa.
  • Jokaiselle tapahtumatuottajalle ja -suunnittelijalle.
  • Tästä on hyötyä kaikille, jotka työskentelevät tapahtumien parissa, markkinointi- tai markkinointiviestinnän tehtävissä, esim. markkinointipäälliköt ja -assistentit.
  • Kun pohdit sitä, miten käy tapahtumamarkkinoinnin ja tulevaisuuden tapahtumien.

Hyödyt 

  • Webinaari antaa osallistujalle ideoita tulevaisuuden tapahtumien järjestämiseen. Osallistujalle syntyy kuva, millaisia tulevaisuuden tapahtumat voivat olla.
  • Saat käsityksen milloin, millaisia ja missä tapahtumia kannattaa tulevaisuudessa järjestää.
  • Apua erilaisten tapahtumien määrittelyyn, sillä tässä webinaarissa ryhmitellään ja lajitellaan tapahtumat uudelleen. Tunnetko jo hybriditapahtuman tai virtuaalitapahtuman? Mm. niitä käsitellään tässä webinaarissa.
  • Ammennetaan tapahtumaosaamisen uudet käytännöt.
  • Saat varmuuden siitä, mikä muuttuu ja mikä säilyy ennallaan tapahtuman järjestämisessä.
  • Webinaarin jälkeen tunnistat osaamisesi tapahtumien järjestämisessä ja tiedät mitä voisi opiskella lisää.

Kouluttaja

Kouluttajana toimii Helena Wallo, joka on valittu tapahtuma-alan sadan vaikutusvaltaisimman ihmisen joukkoon 2019. Hän on toiminut tapahtuma-alan kouluttajana, konsulttina ja bloggaajana vuodesta 2007 alkaen. Helena on järjestänyt ensimmäiset yritystapahtumat 90-luvun alussa. Hänen kirjoittama kirja Tapahtuma on tilaisuus on edelleen yksi lainatuimmista kirjoista tapahtuma-alalla.

Hän on toiminut suomalaisen Evento Awards tapahtuma-alan kilpailun tuomaristossa alusta saakka. Lisäksi tuomarointi ja alan näkymät ovat tuttuja muista tapahtuma-alan kilpailuista kuten Mesoaja, Baltic for Events ja Eventex. Hän on toiminut MPI Finlandin hallituksessa, SJTM ry:ssä sekä Tapaseurassa.

Helena on seurannut koronaviruksen vaikutuksia alalle tiiviisti. Postaukset löytyvät tapahtumatohtorin Instagramista sekä Facebookista. Ei siis liene ihme, että Helenan intohimo on tapahtumat.


Ohjelma

Miten tapahtumat ryhmitellään pandemian jälkeen?

  • Ennen puhuttiin juhlista, seminaareista, asiakastilaisuuksista joitakin mainitakseni, mutta tulevaisuudessa myös online-tapahtumilla on tärkeä rooli. Tässä osassa käsitellään sitä miten tapahtumat lajitellaan uudella tavalla. Käsittelyssä on koko tapahtumakirjo.

Tapahtuma on edelleen sisältö

  • Sisältö korostuu tulevaisuudessa yhä enemmän. Millaisia tapahtumia kannattaa suunnitella ja toteuttaa ja missä kanavissa? Mitä tämä tarkoittaa sisällön tuottajille, mitä osaamista sinulta vaaditaan? Mitä tapahtumatuottajana voit edellyttää kumppaneilta, alihankkijoilta ja esiintyjiltä?
  • Tapahtuman sisältö ja tavoitteet tulevat yhä merkityksellisemmiksi rakennuspalikoiksi tapahtumasuunnittelussa. Millaista sisältöä kannattaa tarjota face-to-face tai online-tapahtumassa. Tässä osassa käsitellään mm. sitä, mitä digiloikka on tehnyt ihmisille ja kenties millaisiin tapahtumiin he ovat valmiita käyttämään aikansa tai jopa maksamaan osallistumisesta.

Tulevaisuuden tapahtumamarkkinointi

  • Tapahtumien rooli osana muuta markkinointiviestintää on toisinaan sekavaa, eikä kaikista tapahtumista ole aina otettu kaikkea hyötyä irti. Tässä osassa puhutaan siitä, millainen rooli erilaisille tapahtumille kannattaa antaa osana muuta markkinointiviestintää. Puhutaan tapahtumien tavoitteista, onnistumisen mittaamisesta sekä mistäpä muusta kuin tapahtuma ROIsta.

Tapahtuma on tilaisuus: Näistä älä luovu!

  • Nostetaan esiin asioita, joita voimme edelleen säilyttää tapahtumia suunnitellessa. Lisäksi puhutaan niistä uusista asioista, joita on syytä ottaa käytäntöön tai opetella tulevaisuuden tapahtumien onnistumiseksi, sillä tapahtuma on tilaisuus tulevaisuudessakin!

8 arviota tuotteelle Tulevaisuuden tapahtuma on tilaisuus

  1. Mielestäni herätti ajatuksia, asiat eivät sinänsä olleet uusia, mutta antoi hyvän katsauksen ja kuvauksen tapahtumien tulevaisuudesta.

  2. Sain vahvistusta omille mielipiteilleni ja ajatuksilleni. Lisäksi tuli kivoja vinkkejä eri asioihin.

  3. Koulutus auttoi jäsentämään muuttuvaa tapahtumakenttää.

  4. Tuli paljon ajatuksia, oli napakka ja selkeä esitys ja sisältö. Kouluttaja erinomaisen luonnollinen ja “salliva” chat-keskustelulle.

  5. Kun on etätyöhön totuttu, on helppo myös oppia verkosta uutta. Lisäksi voi katsoa silloin kun sopii.

  6. Hyvin tutkittu, eritelty ja esitetty sisältö. Ajankohtainen kokonaisuus. Helena Wallo selkeä, asiaan perehtynyt esiintyjä. Vakuuttavaa menoa.

  7. Asiantunteva henkilö, joka osasi poimia hyviä ajatuksia jakoon meille muille tekijöille.

  8. Luonteva esiintyminen ja mukavasti eteenpäin soljuva koulutus. Asiantuntijuus.

Vain kirjautuneet asiakkaat -jotka ovat ostaneet tuotteen- voivat kirjoittaa tuotearvion.