Kuvaus
Tuoko Google -mainonta tuloksia?
Google -tehokurssin tavoitteena on oppia hyödyntämään Googlen mainostyökaluja sekä mittaamaan ja tulkitsemaan mainonnalla saavutettuja tuloksia.
Google tarjoaa mainostajien käyttöön hyvät työkalut, mutta tulosten saavuttamiseksi näitä työkaluja pitää osata käyttää oikein. Tiedätkö, mikä hakukonemarkkinoinnin muodoista on sinulle paras vaihtoehto? Entä minkälainen on hyvä ja tehokas Adwords tai Display -kampanja? Kuinka paljon hakukonemarkkinointi maksaa? Kurssin jälkeen tiedät vastauksen näihin kysymyksiin. Opit Google -tehokurssilla perusteet ja osaat viedä kurssin jälkeen oppisi käytäntöön.
Kenelle
Koulutus on tarkoitettu kaikille markkinointiviestinnän parissa työskenteleville ja Google -hakukonemarkkinoinnista kiinnostuneille henkilöille.
Kouluttaja
Kouluttajana toimii Janne Arola, Encore Digital Marketing Oy:stä. Hän on auttanut suomalaisia yrityksiä kehittämään omaa Google -hakukonemarkkinointiaan jo yli kuuden vuoden ajan.
Sisältö
Perusteet
- Google Adwords ja Display: perustiedot, käsitteet ja toimintalogiikka
- Hakukoneoptimointi (SEO) vs. Hakusanamainonta (PPC)
- Google-mainonnan muodot ja käyttötarkoitukset
Käytäntö
- Käyttöliittymä
- Kampanjan perustaminen ja kampanjatyypit
- Avainsanojen etsiminen ja valinta
- Mittaaminen ja seuranta
Arviot
Tuotearvioita ei vielä ole.