Kuvaus
TikTok haltuun yritykselle ja organisaatiolle.
TikTok-mainonta on täällä – miten sitä tehdään ja kenelle se sopii?
TikTokin maine on nuorten tanssikanavissa ja huumorissa. Mutta kuinka paljon on käyttäjiä eri segmenteissä?
Onko TikTok otettava viestinnän portfolioon ja kuinka se tapahtuu?
Minkälaisille yrityksille tai brändeille TikTok sopii?
Mitä relevanttia sisältöä TikTokkiin voisi viedä?
Millaista sisällön kannattaisi olla?
Suomessa TikTokilla on yli miljoonaa kuukausittaista käyttäjää. Käyttäjistä Suomessa on 18-24 -vuotiaita lähes puolet, mutta skaala kasvaa vauhdilla varttuneempien käyttäjienkin joukossa.
Kenelle
Koulutus on tarkoitettu kaikille somea työssään käyttäville, asiantuntijoille, esimiehille ja päättäjille. Markkinoinnille, myynnille ja johdolle.
Kouluttaja
Tieto- ja teknologia-asiantuntija Jarkko Koivuniemi on kouluttanut, sparrannut ja konsultoinut yrityksiä ja organisaatioita yli 20 vuotta eri aiheista monilla eri tulokulmilla. Tällä hetkellä fokus on tiedonhallinnassa, liiketoiminnan kehittämisessä ja teknologiassa.
Sisältö
Johdanto TikTokkiin
– lyhyet videot, muuta sisältöä?
– valmiit videot ja muokkaus
– orgaaninen vs maksettu sisältö TikTokissa
– markkinointi ja mainonta
– ero muihin kanaviin
Minkälaista sisältöä ja kenelle?
Käyttäjäsegmentit
Mainonnan edut
– musiikki, huumori, liike
Vaikuttavuus ja muistijälki
Kohdenna asiakkaasi
Ohjaus verkkosivulle
TikTok Ads Manager
Minkälainen sisältö toimii
Mainosmuodot
Mittaaminen ja analytiikka
Muita työkaluja
Arviot
Tuotearvioita ei vielä ole.