Parhaat sosiaalisen median hallintatyökalut

147.00 +alv 24% 97.00 +alv 24%

Kuvaus

Miten käyttää someviestintää oikein ja ketterämmin kohti parempia tuloksia?

Sosiaalinen media on alati muuttuva. Miten toimintaympäristö on muuttunut esim. pandemian aikana?

Yritysten ja organisaatioiden viestinnän kehittäminen on avainroolissa.

Sosiaalisen median kasvu on ollut globaalisti huimat 43% ja verkkoliiketoiminta on nytkähtänyt 510 vuotta eteenpäin. Kuitenkin viestinnän resurssit ovat rajallisia ja sosiaalisen media pitää saada haltuun.

Tässä webinaarissa opitaan uutta sosiaalisen median työvälineistä, miten analysoida tekemistä ja tuloksia.


Kenelle

Webinaari on tarkoitettu kaikille sosiaalisessa mediassa viestiville tai viestimään ryhtyville, esimiehille ja päättäjille, kehittämisen parissa toimiville, it-hallinnolle ja -asiantuntijoille. Organisaation viestinnän ammattilaisille. Kaikille sektoreille ja toimialoille.


Hyödyt

  • Kuinka valita viesteille oikeat kanavat eri työvälineille, mitä sisältöjä ja julkaisemisen keinot?
  • Webinaarissa opitaan työvälineillä tapahtuvaa sisältösuunnittelua ja kanavien hallintaa.
  • Miten tekemistä mitataan ja hyödynnetään eri somekanavilla? Miten sidosryhmät tavoitetaan?
  • Webinaarissa käydään läpi eri somekanaviin viestimistä ja kanavien hallinnan keinoja erilaisilla työkaluilla.

Kouluttaja

Tieto- ja teknologia-asiantuntija Jarkko Koivuniemi on kouluttanut, sparrannut ja konsultoinut yrityksiä ja organisaatioita yli 20 vuotta eri aiheita eri tulokulmilla. Tällä hetkellä fokus on tiedonhallinnassa, liiketoiminnan kehittämisessä ja teknologiassa.


Sisältö

Social Media Management käytännössä

Sosiaalisen median hallintatyökalujen merkitys

  • Perusviestintää vai tiimityötä
  • Erot natiivikanavissa viestimiseen

Työvälineiden ominaisuuksia ja hyödyt

  • Viestintä, ajastetut julkaisut, kuratointi
  • Uutisvirtaan liittyvä keskustelu ja asiakaspalvelu
  • Mittaaminen ja raportit
  • Miksi tarvitaan somekuuntelua? (esimerkkejä)
  • Sosiaalisen median seuranta ja datan analysointi

Sisällöntuotannon organisointi

  • Sosiaalisen median dashboard ja monitorointi
  • Tavoitteet, mittarit ja raportointi
  • Organisaatiokuvan rakentaminen eri työvälineillä
  • Viestiin sitouttaminen ja sitouttamisen ymmärtäminen
  • Ajankohtaisen tiedon seuraaminen ja kuratointi eri välineillä
  • Budjetti ja viestien boostaus

Yhteenveto TOP 20 työkaluista

  • Plussat
  • Miinukset
  • Eroja löytyy, mitä?
  • Tiimille tai toimistolle?

Muita työkaluja some-viestintään?

Arviot

Tuotearvioita ei vielä ole.

Vain kirjautuneet asiakkaat -jotka ovat ostaneet tuotteen- voivat kirjoittaa tuotearvion.