”Tämän helpommaksi omien taitojen kehittäminen ei enää voi mennä!”
Miksi Excel?
Excel on loistava työväline raportointiin. Se on parhaimmillaan muiden järjestelmien rinnalla, kun haluat yhdistää tietoja useista eri lähteistä ja saada niistä selkeitä raportteja.
Kenelle
Koulutus soveltuu sinulle, joka haet muista järjestelmistä aineistoja, muokkaat ja yhdistät niitä sekä haet niistä oleellista tietoa. Haluat säästää aikaa ja kätevästi käsitellä isoja aineistoja Excelin helppojen ominaisuuksien avulla.
Koulutuksesta saat kattavan paketin aineiston käsittelyyn liittyvistä työkaluista ja paljon muita aikaa säästäviä vinkkejä, joiden avulla saat varmuutta Excelin käyttöön.
Ohjelma
Webinaarissa saat vastauksen seuraaviin kysymyksiin:
- Minkälaista aineistoa voidaan Excelillä käsitellä?
- Kuinka tuon aineistoa Exceliin?
- Kuinka muokkaan aineistoa?
- Mitä hyötyä on taulukkotoiminnosta?
- Kuinka tulostan ison taulukon?
- Kuinka yhdistän, lajittelen ja suodatan taulukkoja?
- Kuinka helpotan taulukon tarkastelua väreillä ja korostuksilla?
- Kuinka saan tehtyä kätevästi yhteenvetoja? Välisummilla, yhteenvetofunktioilla?
- Katsaus Pivot-raportointiin
Aikaa kysymyksille
Ajankohta: 8.9.2017 klo 9.00 – 10.30 (voit katsoa myös tallenteena, silloin kun haluat, ihan mistä vain haluat)
Webinaarikoulutuksen hinta: 177 euroa (+ alv 24 %) / hlö pitää sisällään live- ja webinaaritallenteen sekä koulutusmateriaalin
Peruutusehdot:
Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.