Valitse sivu

Osallistumisohjeet

Ilmoittautumisen jälkeen saat WebAkatemialta vahvistusviestin sähköpostiisi. Noin 10 minuutin kuluttua saat myös englanninkielisen sähköpostin osoitteesta customersupport@gototraining.com. Saat myös muistutuksen webinaarista viikkoa, päivää ja tuntia ennen webinaarin alkua. Osallistumiseen et tarvitse mitään maksullisia ohjelmistoja. Äänentoistoa varten laitteessasi on oltava kaiuttimet tai kuulokkeet. Mikrofonia tai videokameraa et tarvitse, sillä webinaarihuoneessa luennoitsijan kanssa kommunikoidaan chatin välityksellä. Voit osallistua webinaariin myös tabletilla tai älypuhelimella.

Jotta webinaariin osallistuminen sujuisi mutkattomasti, testaa tietokoneesi ja työpaikkasi internetyhteys etukäteen klikkaamalla seuraavaa linkkiä:

 

 

Jos ongelmia ilmenee, otathan yhteyttä support@service.webakatemia.fi.
 
 

Webinaaripäivän alkuvalmistelut

Noin tuntia ennen webinaaria saat sähköpostia osoitteesta customersupport@gototraining.com. Viestissä on punainen osallistumislinkki, jossa lukee “Join”.
Sinulla on kolme eri vaihtoehtoa liittyä webinaariin:

Webinaariin osallistuminen tietokoneelta:

Klikkaa saamaasi osallistumislinkkiä 5 minuuttia ennen webinaarin alkua. Jos Google Chrome on oletusselaimesi, olet jo webinaarihuoneessa. Muussa tapauksessa kopioi linkki oletusselaimestasi Google Chromeen.

Webinaariin osallistuminen älypuhelimella tai tabletilla:

Aloita alkuvalmistelut varmuuden vuoksi 15 minuuttia ennen webinaarin alkua. Klikkaa osallistumislinkkiä ja asenna älypuhelimeesi tai tablettiisi GotoTraining (iOS- tai Android)-sovellus. Käytä sovellukseen kirjautuessa samaa sähköpostiosoitetta jota käytit rekisteröityessäsi webinaariin. Kun olet kirjautunut sisään, näkyvät ne webinaarit joihin olet ilmoittautunut automaattisesti sovelluksessa.

Tavataan webinaarihuoneessa!

Jos tarvitset apua, lähetä sähköpostia osoitteeseen support@service.webakatemia.fi.

You are registered to webakatemia email screenshot

Q & A

Voinko testata webinaariin liittymistä etukäteen?

Voit tältä sivulta valita alhaalta ”Try a test session”, jolloin GoToMeeting-sovellus aukeaa automaattisesti ja liittyy testiwebinaariin. Kuvan mukaisen ruudun pitäisi avautua.

En saanut osallistumislinkkiä osoitteesta customersupport@gototraining.com.

Linkki saapuu sähköpostiisi noin 10 minuuttia rekisteröitymisen jälkeen. Jos sähköpostia ei kuulu, tarkista roskapostisi. Jos linkkiä ei löydy roskapostista, ota yhteyttä tekniseen tukeen support@service.webakatemia.fi.

En ehdikään osallistua huomisen webinaariin, onko mahdollista peruuttaa?

Vaikka et ehdikään osallistua ollenkaan tai osittain, saat silti webinaaritallenteen ja koulutusmateriaalit myöhempää käyttöä varten. Linkki on voimassa puoli vuotta ja saat sen sähköpostiisi tilaisuuden jälkeen.

Peruutusehdot:

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 7 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.

Osallistuin webinaariin, mistä voin katsoa tallenteen?

Saat linkin, jolla rekisteröidyt WebAkatemian sivulle ja saat tallenteen ja webinaarin materiaalit käyttöön, sähköpostiisi normaalisti webinaaripäivän aikana. Jos sähköpostia ei kuulu, tarkista roskapostisi. Jos et löydä tallennelinkkiä roskapostistakaan ota yhteyttä tekniseen tukeen support@service.webakatemia.fi.

Linkistä avautuu tallenteen tilaussivu, johon on lisätty webinaarin tallenne ja alennuskoodi jolla tallenne on ilmainen.

Kauanko tallenne on katsottavissa?

Webinaarin jälkeen saamasi tallennelinkki, jolla lisäät tallenteen tilillesi, on voimassa puoli vuotta. Tallenne on taatusti katseltavissa saman ajan, mutta saattaa pysyä katsottavissa sivuillamme pitempään.