Onko tuotteesi ja palvelusi hintalaput kohdillaan?
Paranna kannattavuutta oikealla hinnoittelulla.
- Osaatko vaikuttaa ostajan hintamielikuviin?
- Tiedätkö, mitä ostaja miettii hinnan alennuksista tai korotuksista?
- Osaatko kommunikoida hinnalla laatua ja luottamusta?
Kenelle
Tämä tunnin aamuwebinaari sopii B2B ja B2C yrityksen markkinoinnista, hinnoittelusta, tuotekonseptoinnista ja -kehityksestä, myynnistä ja asiakaspalvelusta vastaaville tai näitä alueita kehittäville asiantuntijoille.
Hyödyt
Webinaari on lyhyt tietoisku, joka antaa valmiudet rakentaa ja kehittää hinnoittelua, mikä parantaa yrityksen kannattavuutta ja samalla lisää asiakkaiden tyytyväisyyttä. Saat ideoita miten ostajan saamaa hyötyä tuotteesta tai palvelusta voidaan mitata, ja miten hinnalla voidaan viestiä haluttuja ominaisuuksia.
Saat vinkkejä siihen, miten hintaa voidaan käyttää taktisena välineenä herättämään huomiota tai saamaan ostaja kiinnostumaan tuotteen/palvelun laatuominaisuuksista.
Tässä webinaarissa saat parhaita menetelmiä ja työkaluja hinnan määrittämiseksi ja laskemiseksi.
Hinnoittelu on yksi tärkeimmistä yritysten markkinointipäätöksistä. Jo pienellä hinnan muutoksella on suuri merkitys yrityksen tulokseen. Perinteisesti yritykset miettivät kuluja tai kilpailijoiden hintoja.
- Etsiikö ostaja aina halvinta hintaa? Onko yrityksellesi käynyt niin, että myynti ei kuitenkaan kasva vaikka hintoja lasketaan?
- Miten asiakkaat muodostavat kuvan tuotteista ja palveluista? Mikä rooli hinnalla on, miten hintoja prosessoidaan ja miten asiakkaat reagoivat eri hinnanmuutoksiin.
- Miten hinnan roolia voidaan tutkia ja miten ostajan hintamielikuvaan voidaan vaikuttaa?
Ohjelma
Johdanto hinnoitteluun
Hinnoittelun psykologiaa
- Hinnan rooli ostopäätöksessä
- Hinta laadun ja luottamuksen indikaattorina
- Referenssihinta
Arvoperusteinen hinnoittelu
- Käytännön tekniikoita arvon määrittämseen B2B ja B2C konteksteissa
Aikaa kysymyksille
Ajankohta: 7.6.2017 klo 9.15 – 10.30 (voit katsoa myös tallenteena, kun sinulle parhaiten sopii)
Koulutuksen hinta: 177 euroa (+ alv 24 %) / hlö pitää sisällään webinaarin ja pdf-koulutusmateriaalin
Peruutusehdot:
Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.