Asiakkuuksien johtamisen askeleet – miten asiakkuudet otetaan haltuun!

Asiakkuuksien johtaminen on strateginen tapa johtaa yrityksen asiakaspääomaa. Jatkuvassa muutoksessa olevassa markkinassa menestymisen nopein keino on kaivautua sinne mistä kaikki lähtee; asiakkaasta ja asiakkaan tarpeista.

Ostokäyttäytyminen muuttuu ja kilpailua tulee uusilta tahoilta. Markkinointiautomaatio ja digitaaliset keinot eivät auta, ennen kuin yrityksen asiakkuuksia johdetaan systemaattisesti ja ammattimaisesti.

Asiakaskokemus ratkaisee – yrityksen on kirkastettava toimintamalli, jolla se hallitsee ja johtaa asiakkuuksiaan nyt ja tulevaisuudessa.

Tervetuloa kuulemaan asiantuntijapuheenvuoro ja löytämään konkreettisia keinoja, joilla voit luoda Asiakkuuksien johtamisen toimintamallin omaan yritykseesi.


Kenelle

Yritysjohto, asiakkuuksista, myynnistä tai markkinoinnista vastaavat esimiehet tai asiantuntijat, sekä asiakasvastuulliset myyjät.


Tämän koulutuksen hyödyt

Saat hyvän näkemyksen asiakkuuksien strategisesta johtamisesta ja konkreettisia keinoja asiakasjohtamisen toimintamallin rakentamiseen omaan yritykseesi tai vastuualueellesi.

Tilaisuudessa perehdytään asiakaspääoman systemaattiseen johtamiseen, sekä annetaan askelmerkit, joilla voit lähteä kehittämään oman yrityksesi tai vastuualueesi asiakkuuksia.


Ohjelma

  • Miksi asiakkuuksien johtaminen on menestystekijä?
  • Strategisen asiakasjohtamisen avainalueet
  • Asiakkuuksien johtamisen tavoitteet ja keinot
  • Case-esimerkki aidosta asiakkaasta
  • Myyntiprosessi vai asiakasprosessi?
  • Asiakashoitomallit, asiakassegmentointi ja asiakasluokittelu
  • Asiakkuuksien johtamisen askeleet
  • Aikaa kysymyksille

Ajankohta: 22.8.2017  klo 10.00 – 11.30 (webinaarin voit katsoa myös tallenteena silloin kun sinulle sopii)

Koulutuksen hinta: 177 eur (+ alv 24 %) / hlö pitää sisällään webinaarin, koulutusmateriaalin ja tallenteen

Bonus: Tilaisuuteen osallistuneet saavat lukumateriaaliksi kirjan ”Asiakkuuksien ja myynnin johtaminen”.


Peruutusehdot:

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.

Juha Porkka

Asiakkuuksien johtaminen

MBA, on asiantuntija- ja myyntiorganisaatioiden johtamisen toimintamallien, asiakasprosessien ja valmentamisen asiantuntija sekä yritysjohdon Business Coach. Juhalla on yli viidentoista vuoden kokemus liikkeenjohdon konsultoinnista. Koulutukseltaan Juha on MBA.

Juha on kirjoittanut kirjan Asiakkuuksien ja myynnin johtaminen, joka on saatavilla veloituksetta tilaisuuteen osallistuville.

Juha on perustajaosakas asiakkuuksien ja myynnin johtamiseen erikoistuneessa Business Performance Finland Oy:ssä.


 

Koulutus jo pidetty. Ilmoittautuminen sulkeutunut.