Aikasi on elämäsi – pidä hyvää huolta ajastasi!
Monta rautaa samaan aikaan tulessa?
- Tärkeysjärjestys hoidossa?
- Suunnitelmallisuus kunnossa?
- Kalenteri parhaassa hyötykäytössä?
- Muuttavatko keskeytykset tekemistä ja tärkeysjärjestystä?
- Kiire?
Tämän webinaarikoulutuksen jälkeen henkilökohtainen ja kollektiivinen ajahallintasi tehostuu.
Kenelle
Johtajat, asiantuntijat, osastopäälliköt, myyjät ja myynninjohto.
Hyödyt osallistujalle
- Osaat suunnitella oman aikasi paremmin, niin yksityisesti kuin työssä
- Hyödyntää omaa kalenteriasi suunnittelun apuvälineenä
- Asettaa tehtävät tärkeysjärjestykseen
- Tiedostaa tavoitteiden merkitys omassa suunnittelussa
- Käyttää kalenteria tehokkaammin (sähköisen tai paperisen kalenterin käyttö)
- Hallita sähköpostia tehokkaammin
- Valmistella kokoukset tehokkaammin
- Käsitellä keskeytyksiä ja aikavarkaita
Sisältö
Muutos ja ajanhallinta
- Asenteet ajanhallinnan taustalla
Uudet työtavat
- Päätöksenteko
- Tehokkuus vs kiire
- Aika käsitteenä
Tavoitteiden merkitys
- Ajankäytön perusajatuksia
- Oman ajankäytön jäsentely
Kalenteritekniikat
- Aika ja miten sen käytän
- Suunnittelu
- Suunnittelujaksot – vuosi, kuukausi, viikko, päivä
Keskeytykset
- Sisäiset ja ulkoiset keskeytykset
- Muut aikavarkaat
Aikaa kysymyksille
Ajankohta: 11.9.2018 klo 13.00 – 14.30 (voit katsoa myös tallenteena, silloin kun haluat, ihan mistä vain haluat)
Webinaarikoulutuksen hinta: 197 euroa (+ alv 24 %) / hlö pitää sisällään live- ja webinaaritallenteen sekä koulutusmateriaalin.
Ryhmäalennukset: (osallistujat samasta organisaatiosta) kaksi henkilöä tai enemmän 177 euroa/hlö.
Peruutusehdot:
Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.