TikTok haltuun yritykselle ja organisaatiolle.
TikTok-mainonta on täällä – miten sitä tehdään ja kenelle se sopii?
TikTokin maine on nuorten tanssikanavissa ja huumorissa. Mutta kuinka paljon on käyttäjiä eri segmenteissä?
Onko TikTok otettava viestinnän portfolioon ja kuinka se tapahtuu?
Minkälaisille yrityksille tai brändeille TikTok sopii?
Mitä relevanttia sisältöä TikTokkiin voisi viedä?
Millaista sisällön kannattaisi olla?
Suomessa TikTokilla on yli miljoonaa kuukausittaista käyttäjää. Käyttäjistä Suomessa on 18-24 -vuotiaita lähes puolet, mutta skaala kasvaa vauhdilla varttuneempien käyttäjienkin joukossa.
Kenelle
Koulutus on tarkoitettu kaikille somea työssään käyttäville, asiantuntijoille, esimiehille ja päättäjille. Markkinoinnille, myynnille ja johdolle.
Sisältö
Johdanto TikTokkiin
– lyhyet videot, muuta sisältöä?
– valmiit videot ja muokkaus
– orgaaninen vs maksettu sisältö TikTokissa
– markkinointi ja mainonta
– ero muihin kanaviin
Minkälaista sisältöä ja kenelle?
Käyttäjäsegmentit
Mainonnan edut
– musiikki, huumori, liike
Vaikuttavuus ja muistijälki
Kohdenna asiakkaasi
Ohjaus verkkosivulle
TikTok Ads Manager
Minkälainen sisältö toimii
Mainosmuodot
Mittaaminen ja analytiikka
Muita työkaluja
Aikaa kysymyksille
Ajankohta:
15.2.2022 klo 10:00 – 11:30
– voit katsoa webinaarin myös tallenteena myöhemmin
Hinta:
197 euroa / hlö + alv 24 %.
– sisältää livewebinaarin ja tallenteen sekä koulutusmateriaalin. Webinaarin tallenne on osallistujien katsottavissa 6 kk koulutuksen jälkeen. Saat linkin sähköpostiisi livetilaisuuden jälkeen.
Ryhmäetuhinta:
177 euroa / hlö + alv 24 %, kun samasta organisaatiosta on vähintään kaksi osallistujaa.
Ilmoittautumisen peruutusehdot:
Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.