TikTok haltuun yritykselle ja organisaatiolle.

TikTok-mainonta on täällä – miten sitä tehdään ja kenelle se sopii?

TikTokin maine on nuorten tanssikanavissa ja huumorissa. Mutta kuinka paljon on käyttäjiä eri segmenteissä?
Onko TikTok otettava viestinnän portfolioon ja kuinka se tapahtuu?
Minkälaisille yrityksille tai brändeille TikTok sopii?
Mitä relevanttia sisältöä TikTokkiin voisi viedä?
Millaista sisällön kannattaisi olla?

Suomessa TikTokilla on yli miljoonaa kuukausittaista käyttäjää. Käyttäjistä Suomessa on 18-24 -vuotiaita lähes puolet, mutta skaala kasvaa vauhdilla varttuneempien käyttäjienkin joukossa.


Kenelle
Koulutus on tarkoitettu kaikille somea työssään käyttäville, asiantuntijoille, esimiehille ja päättäjille. Markkinoinnille, myynnille ja johdolle.


Sisältö

Johdanto TikTokkiin
– lyhyet videot, muuta sisältöä?
– valmiit videot ja muokkaus
– orgaaninen vs maksettu sisältö TikTokissa
– markkinointi ja mainonta
– ero muihin kanaviin

Minkälaista sisältöä ja kenelle?

Käyttäjäsegmentit

Mainonnan edut
– musiikki, huumori, liike

Vaikuttavuus ja muistijälki

Kohdenna asiakkaasi

Ohjaus verkkosivulle

TikTok Ads Manager

Minkälainen sisältö toimii

Mainosmuodot

Mittaaminen ja analytiikka

Muita työkaluja

Aikaa kysymyksille


Ajankohta:
15.2.2022
 klo 10:00 – 11:30
– voit katsoa webinaarin myös tallenteena myöhemmin

Hinta: 
197 euroa / hlö + alv 24 %.
– sisältää livewebinaarin ja tallenteen sekä koulutusmateriaalin. Webinaarin tallenne on osallistujien katsottavissa 6 kk koulutuksen jälkeen. Saat linkin sähköpostiisi livetilaisuuden jälkeen.

Ryhmäetuhinta:
177 euroa / hlö + alv 24 %, kun samasta organisaatiosta on vähintään kaksi osallistujaa.


Ilmoittautumisen peruutusehdot:
Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.

Jarkko Koivuniemi 

TikTok for business ja mainonta (90 min)

Tieto- ja teknologia-asiantuntija Jarkko Koivuniemi on kouluttanut, sparrannut ja konsultoinut yrityksiä ja organisaatioita yli 20 vuotta eri aiheista monilla eri tulokulmilla. Tällä hetkellä fokus on tiedonhallinnassa, liiketoiminnan kehittämisessä ja teknologiassa.


Palaute aikaisemmista koulutuksista:

"Kerroin juuri esimiehelleni, että olipa innostava kouluttaja ja vielä tiedonhallinnasta"

"Olettepa löytäneet erinomaisen kouluttajan"

"Kouluttaja on taitava"

(4.8)

 

Koulutus jo pidetty. Ilmoittautuminen sulkeutunut.