Kuvaus
Suunnitelmallisen ja tuloksellisen digimarkkinoinnin 10 tärkeintä ainesosaa
Vaikka monet luulevat, että digimarkkinointi nojaa pääasiassa teknologiaan, se on kuitenkin 90% ihmistyötä ja vain 10% tekniikkaa. Ihmisen on nimittäin suunniteltava järkevä kokonaisuus, jota on mahdollista noudattaa päivästä ja viikosta toiseen. Tulokset tulevat varmasti, kun käytössä on sopiva yhdistelmä suunnitelmallista tekemistä ja kokeilukulttuuria.
Tässä webinaarissa käymme läpi suunnitelmallisen ja tuloksellisen digimarkkinoinnin 10 tärkeintä ainesosaa.
Kenelle
- Markkinoinnin ja viestinnän päättäjille
- Digimarkkinoinnin suunnittelijoille ja kehittäjille
- Liiketoiminnan kehittäjille
- Sinulle, joka haluat varmistaa yrityksesi edellytykset olla aito ja tuloksellinen digiajan brändi.
Hyödyt
Varaa kalenteristasi 90 minuuttia aikaa ja ota haltuun digitaalisen markkinoinnin menestysresepti! Käymme läpi 10 tärkeintä asiaa, jotka vahvalla ja tuloksellisella digibrändillä on kunnossa.
Kouluttaja
Asiantuntijana Marika Siniaalto, Grapevinen toimitusjohtaja ja perustaja. Marikalla on yli 20 vuoden kokemus internet-tekniikoista, digimarkkinoinnista ja kouluttamisesta. Hän toimii aktiivisesti Grapevinen asiakastyössä eli hallitsee digimarkkinoinnin & sosiaalisen median palvelut sekä teoreettisesti, teknisesti että käytännön osalta. Ammatillisena intohimoina Marikalla on bisneslähtöinen verkkomarkkinointi ja strategioiden sekä käytännönläheisten suunnitelmien luominen erilaisille toimialoille.
Grapevine puolestaan on helsinkiläinen strategiseen markkinointiviestintään erikoistunut asiantuntijatoimisto, jolla on aidosti digitaalinen sydän. Grapevinen 12-vuotinen polku on alkanut somesta ja Facebookista ja johtanut tämän päivän digilähtöiseen strategiseen markkinointiviestintään laajalla skaalalla.
Sisältö
- Miten brändi rakentuu digissä?
- Digimarkkinoinnin 10 tärkeintä ainesosaa ja miten ne vaikuttavat lopputulokseen
- Työkaluja arjen avuksi
- Case-esimerkkejä inspiraatioksi
Arviot
Tuotearvioita ei vielä ole.