Markkinointiviestinnän ABC

147.00 +alv 24% 97.00 +alv 24%

Kuvaus

Opi suunnitelmallinen, säännöllinen ja pitkäjänteinen tapa tehdä markkinointia

Etätyöhön siirtyminen on tuonut mukanaan uudenlaisen haasteen myös markkinoinnille. Kohderyhmien siirryttyä entistä tiiviimmin verkkoon, markkinoinnin rooli osana myyntiä on korostunut entisestään. Myynnin vaatimukset markkinoinnille osana myyntiprosessia ovat kasvaneet.

Webinaarissa opitaan suunnitelmallinen, säännöllinen ja pitkäjänteinen tapa tehdä markkinointia, joka tuottaa myynnille toivottuja tuloksia.


Kenelle

Webinaari on tarkoitettu markkinointiviestinnän parissa työskenteleville henkilöille, kuten markkinointipäälliköille ja -koordinaattoreille.


Hyödyt

Webinaarin jälkeen tiedät:

  • mitä tietoa tarvitaan, jotta markkinoinnissa voidaan onnistua
  • kuinka luodaan suunnitelmallinen, säännöllinen ja pitkäjänteinen tapa tehdä markkinointia
  • miten markkinointia tulisi seurata ja mitata
  • minkälainen markkinointiprosessi tarvitaan onnistumiseen
  • miksi on tärkeää olla johdon agendalla pöytälaatikon sijaan

Kouluttaja

Kouluttajana toimii Hanne Pitkänen (Encore Digital Marketing Oy). Hän on auttanut suomalaisia kasvuyrityksiä kehittämään omaa markkinointiviestintäänsä jo yli 10 vuoden ajan. Hänen toimintatapansa keskiössä on myynti- ja markkinointiprosessien yhteen saattaminen. Hänet tunnetaan erityisesti it- ja teknologiayritysten markkinointiviestinnän asiantuntijana. Keskeisimmät osaamisalueet: kasvumarkkinointi, myynti- ja markkinointiprosessi, digimarkkinointi, sisällöntuotanto, tapahtumat ja videot.


Ohjelma

Markkinointiviestinnän kompastuskivet top 5 – missä vika, kun homma ei toimi?

Markkinointiviestinnän ABC

  • Strategia ja tavoitteet
  • Suunnitelmallisuus, säännöllisyys ja pitkäjänteisyys – sitoutuminen on yhteinen asia
  • Markkinoinnin tavoitteet, seuranta ja mittaaminen
  • Markkinointi tarvitsee toimivan prosessin onnistuakseen
  • Pöytälaatikosta johdon agendalle

Arviot

Tuotearvioita ei vielä ole.

Vain kirjautuneet asiakkaat -jotka ovat ostaneet tuotteen- voivat kirjoittaa tuotearvion.