Palvelumuotoilun perusteet

147.00 +alv 24%

Kuvaus

Tule oppimaan, miten voit palvelumuotoilun avulla tarjota erinomaisen asiakaskokemuksen.

Palvelumuotoilun avulla suunnittelet palveluista entistä asiakaslähtöisempiä; turhan voi karsia pois ja keskittyä siihen, mikä asiakkaalle tuottaa lisäarvoa. Palvelumuotoilu on siis myös Leanin mukaista. 

Parasta markkinointia ovat tyytyväiset asiakkaat, jotka ovat valmiita suosittelemaan palveluitanne myös muille. Tässä webinaarissa tutustut palvelumuotoiluun ja sen tarjoamiin työkaluihin organisaationne palveluiden suunnittelemiseksi ja kehittämiseksi entistä asiakaslähtöisimmiksi. Palvelumuotoilu hyödyntää perinteisestä muotoilusta tuttuja menetelmiä palveluiden kehittämiseen. Käymme läpi mm. empatiakarttaa,
käyttäjäpersoonia ja palvelupolkua sekä muita visuaalisia menetelmiä palvelun kehittämiseksi.

Webinaarista saat käytännön opit ja vinkit palvelumuotoilun jatkamiseen omassa organisaatiossasi.


Kenelle
Palveluiden kehittäjille ja käytäntöön viejille, jotka haluavat oppia hyödyntämään palvelumuotoilua asiakaslähtöisten palveluiden kehittämisessä. Sopii hyvin esim. markkinoinnin ammattilaisille, liiketoiminnan ja asiakaskokemuksen kehittämisen vastuuhenkilöille sekä yrittäjille, jotka eivät vielä ole tutustuneet palvelumuotoiluun.


Hyödyt

• Opit palvelumuotoilun perusteet, joiden avulla pääset hyödyntämään sitä käytännössä
• Saat tietoa ja esimerkkejä palvelumuotoilun menetelmistä ja työkaluista
• Saat eväät, joiden avulla voit jatkaa palvelumuotoilun hyödyntämistä omassa organisaatiossasi
• Saat käytännön ideoita palveluiden parantamiseksi


Kouluttaja

KTM, Pol.kand. Mira Kivistö ConTe Oy:stä on kokenut toiminnan ja henkilöstön kehittäjä, jonka missiona on auttaa ihmisiä ja organisaatioita hyödyntämään potentiaaliaan haluttujen tavoitteiden ja tulosten saavuttamiseksi. Kouluttajana Mira on saanut positiivista palautetta mm. innostavuudestaan ja käytännönläheisyydestään. Mira on tehnyt OmaPomo-verkkokurssin itsensä johtamisesta ja hän tekee myös kompetenssipohjaisia henkilöarviointeja ja erilaisia valmennuksia henkilöstön kehittämiseen liittyen. Hän on haastatellut itseohjautuvien organisaatioiden esimiehiä ja työntekijöitä ja laatinut näiden pohjalta itseohjautuvan organisaation kompetenssimallin.


Ohjelma

Palvelumuotoilun tausta
Mitä palvelumuotoilu on ja miksi sitä kannattaa hyödyntää?
•  Palvelumuotoilun menetelmiä ja työkaluja
Miten hankkia aitoa asiakasymmärrystä – älä oleta tietäväsi
•  Empatiakartta
•  Käyttäjäpersoonat – ymmärrä erilaisia tarpeita
•  Palvelupolku – ennen, aikana, jälkeen
Yhteiskehittäminen ja testaaminen
•  Co-creation workshop
•  Prototyypit
•  Palvelumuotoilu käytännössä
Prosessin suunnittelu ja toteuttaminen
•  Miten tästä eteenpäin?
Käytännön vinkit palvelumuotoilun hyödyntämiseen omassa organisaatiossa

Arviot

Tuotearvioita ei vielä ole.

Vain kirjautuneet asiakkaat -jotka ovat ostaneet tuotteen- voivat kirjoittaa tuotearvion.