Some-markkinointi: Facebook ja Instagram (90 min)

147.00 +alv 24% 97.00 +alv 24%

Kuvaus

Ota markkinointi ja mainonta haltuun somessa!

Some-markkinointi: Facebook ja Instagram -koulutuksessa opit mm. miten ostat mainontaa Facebookin Mainosten hallinta -työkalulla (Ads Manager). Maksetun mainonnan avulla voit kohdentaa yleisöille sekä sivuja että julkaistuja sisältöjä. Minkälainen sisältö toimii mainoksessa?

Facebookilla on edelleen suuri rooli yritysten ja organisaatioiden some-viestinnässä ja markkinoinnissa. Instagram on osalla vaihtoehto. Kanavan käyttäjämäärät kasvavat edelleen huomattavasti TikTokin ohella.

Facebook ja Instagram tarjovat suhteellisen kustannustehokasta mainontaa. Facebookin työkaluilla voit sijoittaa mainoksia sekä Facebookiin että Instagramiin.


Kenelle
Sosiaalisen median asiantuntijat, viestintä, markkinointi ja mainonta


Hyödyt
– Opit, millaista näkyvyyttä Facebook ja Instagram tarjoavat maksetun mainonnan näkökulmasta. Saatko parempia tuloksia ja ovatko tavoitteesi realistisia tai aidosti mitattavia?
– Saat tietoa ja esimerkkejä kohdentamisen mahdollisuuksista
– Opit, miten löydät oman kohderyhmäsi kanavista parhaiten
– Pääset myös perehtymään mainonnan analytiikkaan


Kouluttaja

Tieto- ja teknologia-asiantuntija Jarkko Koivuniemi on kouluttanut, sparrannut ja konsultoinut yrityksiä ja organisaatioita yli 20 vuotta eri aiheista, monilla tulokulmilla. Tällä hetkellä fokus on tiedonhallinnassa, liiketoiminnan kehittämisessä ja teknologiassa.


Sisältö

Johdanto some-markkinointiin ja mainontaan
– Hyödyt ja näkyvyys

Strategia ja suunnittelu
– Sisältötyypit
– Julkaisuajankohdat
– Kohderyhmät ja luominen
– Liikennettä vai sitoutumista?

Facebook- ja Instagram-mainonnan perusteet
– Uusi mainostaja

Mainosten kohdentamisen perusteet
– Mainosten hallinta -työkalu

Facebook- ja Instagram-mainonnan suunnitteluun
– Vinkit ja esimerkkejä

Tulosten analysointi ja mittaaminen
– Mainonnan analytiikka

Arviot

Tuotearvioita ei vielä ole.

Vain kirjautuneet asiakkaat -jotka ovat ostaneet tuotteen- voivat kirjoittaa tuotearvion.