Suunnitelmallisuudella lisää tehoa sisältöihin

147.00 +alv 24%

Kuvaus

Luo vankka perusta toimiville sisällöille.

Suunnitelmallisuus on sisällöntuotannon kivijalka. Yksittäisten sisältöjen sijasta kannattaa miettiä sisältötyyppejä ja rakentaa joustava, oman yrityksen tarpeisiin soveltuva sisältösuunnitelma.

  • Miten hyvin tiedät, kuka sisältöjänne seuraa?
  • Miten niihin reagoidaan?
  • Onko liikkeenjohto tietoinen, mitä seuraavaksi somessa tulee vastaan?

Suunnitelmallisuus auttaa myös markkinoinnin johtoa budjetoinnissa ja helpottaa sisällöntuottajan päivittäistä työtä.

Webinaari perehdyttää sinut sisältöstrategian keskeisiin osiin ja antaa valmiudet sisältöstrategiaprojektin käynnistämiseen omassa yrityksessäsi.


Kenelle

Webinaari soveltuu markkinoinnista ja viestinnästä vastaaville sekä sisältöjä suunnitteleville ja tuottaville.


Hyödyt

Sisältöstrategia on keskeinen työväline digimarkkinoinnin johtamisessa. Se sitouttaa liikkeenjohdon ja sisällöntuottajat yhteisiin tavoitteisiin. Kun mittarit ovat kaikkien tiedossa, voi sisältömarkkinoinnin tuloksellisuutta arvioida liikkeenjohdonkin ymmärtämällä tavalla eli luvuilla.

Kun yritys viestii asiakkaita kiinnostavia asioita, sisällöt ohjautuvat niistä kiinnostuneille ja asiakassuhde syvenee. Samalla yksittäisistä sisällöistä muodostuu kokonaisuuksia ja niiden suunnittelu ja tuotanto helpottuvat merkittävästi.


Kouluttaja

Mikko Eskelinen työskentelee strategina Grapevinessa. Mikko on toiminut pitkään mainonnan tekstisuunnittelijana ja toimitusjohtajana mainostoimistoissa sekä markkinointi- ja viestintäpäällikkönä mainostajan palveluksessa. Mikko omaa laajan kokemuksen tekstistä osana brändiä ja sen johtamista. Vaikka verkkomarkkinoinnissa yksittäisen tekstin rooli onkin muuttunut hakukoneiden myötä, Mikko syttyy sisällöille, joista näkyy kirjoittajan innostus aiheeseen sekä kunnioitus lukijaa kohtaan.


Sisältö

  • Miksi sisältöstrategia on niin tärkeä?
  • Sisältöstrategia osana yrityksen liiketoiminta- ja markkinointistrategiaa
  • Sisältöstrategian neljä keskeistä elementtiä: lähtökohta, tavoitteet ja mittarit, kohderyhmä ja ostopersoonat, sisältöjen teemat, ydinviestit ja äänensävy

Arviot

Tuotearvioita ei vielä ole.

Vain kirjautuneet asiakkaat -jotka ovat ostaneet tuotteen- voivat kirjoittaa tuotearvion.