Kuvaus
Älä tuputa, vaan koukuta asiakas herättämällä tunteet
Markkinoinnin helmasynti on väittäminen ja vonkaaminen, kuten ”tämä tuote on halvin ja paras, osta osta”. Mutta kukaan ei halua tulla väkisinmyydyksi. Sen sijaan kaikki rakastavat tarinoita. Lue vaikka seuraava lause. ”Syksyllä 2020 tapahtui jotain, joka muutti Lasse Laukkasen elämän.” Eikö teekin mieli jatkaa lukemista?
Kun opit kertomaan, millaisia ongelmia asiakkaallasi oli ja miten hänen elämänsä muuttui tuotteesi ansiosta, autat lukijaa ymmärtämään miksi tuote on olemassa ja mitä hyötyä siitä on hänelle.
Tässä webinaarissa saat käyttöösi simppelin työkalun, jonka avulla voit kirjoittaa markkinointitekstejä, joilla herätät asiakkaidesi tunteet – ja saat heidät ostamaan.
Kenelle
- Markkinoijille, myyjille, yrittäjille ja viestijöille.
- Kaikille, jotka haluavat koukuttaa asiakkaat markkinointiviesteillään – ja tehdä enemmän kauppaa.
Hyödyt
Webinaarissa opit
- millä eri tavoilla tarinankerrontaa voi hyödyntää markkinointiviesteissä
- miten kirjoittaa hyvä somepostaus, joka nappaa asiakkaan huomion ja saa reagoimaan
- miten kirjoittaa tyytyväisen asiakkaan tarina, joka auttaa ymmärtämään tuotteen hyödyt
Kouluttaja
Jarkko Meretniemi on myyvän kirjoittamisen yrittäjä ja kouluttaja, jonka matka tarinankerronnan parissa alkoi 15 vuotta sitten surkeasta romaanikäsikirjoituksesta. Loputon määrä testaamista ja mokailua on tuottanut vuosien varrella oivalluksia, jotka sinä voit nyt varastaa oman markkinointisi käyttöön. Jarkon asiakkaita ovat erityisesti pk-yritykset.
Ohjelma
- Miksi tarina toimii paremmin kuin myyntiväitteet?
- Vertailua esimerkkien kautta.
- Tutustutaan tarinan kaavaan.
- Kaavan soveltamista
- #1: näin kirjoitat hyvän somepostauksen
- #2: näin kirjoitat hyvän asiakastarinan / case-esittelyn
Arviot
Tuotearvioita ei vielä ole.