Kuvaus
Miten avainasiakkuudet otetaan haltuun!
Nyt jos koskaan on huolehdittava yrityksesi tärkeimmistä asiakkaista! Osallistu ajankohtaiseen avainasiakkuuksien johtamisen webinaarivalmennukseen.
Avainasiakkuudet ovat yrityksen merkittävimpiä asiakkaita, mutta miten avainasiakkuuksia johdetaan käytännössä ja miten erottaudutaan muillakin keinoilla kuin tuotteilla, toimitusajalla ja hinnalla?
Avainasiakkuuksia tulee tarkastella strategisesti, lähtien markkinan mahdollisuuksista ja tärkeimpien asiakkaiden tunnistamisesta. Sen lisäksi on luotava konkreettinen toimintamalli, jolla tuotetaan lisäarvoa ja rakennetaan kumppanuutta.
Tervetuloa kuulemaan asiantuntijapuheenvuoro avainasiakkuuksien johtamisen toimintamallista ja työkaluista!
Kenelle
Yritysjohto, asiakkuuksista, myynnistä tai markkinoinnista vastaavat esimiehet tai asiantuntijat, KAM- ja muut nimetyistä asiakkaista vastaavat henkilöt.
Hyödyt
Saat hyvän näkemyksen nykyaikaisesta avainasiakkuuksien strategisesta johtamisesta ja konkreettisia työkaluja avainasiakastyön suunnitteluun ja toteuttamiseen omassa organisaatiossasi. Nyt ei puhuta vuorovaikutustaidoista, vaan saat oikeaa asiaa kokeneelta konsultilta, joka on auttanut lukuisia yrityksiä avainasiakkuuksien johtamiseen!
Tilaisuuden perusteella voit välittömästi ottaa käyttöön avainasiakkuuksien johtamismallin ja aloittaa systemaattisen ja tavoitteellisemman työskentelyn yrityksen merkittävimmissä asiakkuuksissa.
Kouluttaja
Juha Porkka, MBA, on johtamisen ja myynnin asiantuntija. Hänellä on lähes kahdenkymmenen vuoden kokemus valmentamisesta ja muutosprosessien läpiviemisestä pk-yrityksistä pörssiyrityksiin.
Juha on kirjoittanut kirjan Asiakkuuksien ja myynnin johtaminen ja hän työskentelee perustamassaan Business Performance Finland Oy:ssä.
Ohjelma
Webinaari 1
- Mitä avainasiakkuuksia johtamisella voidaan saavuttaa?
- Avainasiakkuuksien johtamisen tavoitteet
- Mitä on Key Account ja Key Account Management (KAM)
- Erilaiset KAM-roolit
- Avainasiakkuuksien johtamisen viitekehys
- Case-esimerkki avainasiakastoimintamallin rakentamisesta
- Avainasiakkuuksien johtamisen askeleet
- Välipohdinta oman yrityksen tai omiin avainasiakkaisiisi liittyen
Webinaari 2
- Miten asiakkuuksien johtamisen toimintamallin rakennetaan omaan organisaatioon?
- Vuosikello avainasiakashoitomallina
- Avainasiakkaan analysointi ja toimintasuunnitelma
- Mittarit ja tavoitteet, joilla onnistuminen tunnistetaan
- Yhteenveto avainasiakkuuksien johtamisesta
Arviot
Tuotearvioita ei vielä ole.